İnsanlığın hangi filizi köreltilmek istenmişse, tersine o filiz daha gür büyümüştür. -Freud |
|
||||||||||
|
İzniniz olursa eğer, ben de milletimin üstün yetenekli insanlarını gözlerinizin önüne sereyim. Altıyüzlira civarında asgari ücret alıp, ailesini bu ücret ile geçindirmeye çalışan bir işçi, sorarım size bu vatandaşlardan daha mı az yetenekli? Daha bitmediiii durun bakalım. Devlet dairesinde basit bir memur olup da üçyüzmilyarlık villlada oturan, aynı zamanda altında son model mersedesi olan bir memurmu bunlardan daha az yetenekli? Adam parayı herkesin önünde yakıyor, ıslatıyor, sonrada başka bir yerden ortaya çıkarıyor. Hıh!!!O da yetenek mi sanki. Bizim kodamanlar onun gibi binlerce milyonlarca doları, euro'yu bir dakka da buhar ediyor kaybediyorlarda, dünyanın herhangi bir ülkesinde parayı kimse bulamıyor. Yine yetenekli arkadaşlardan biri, ipin üstünde dengeli bir şekilde yürümeye çalışıyor. Allahaşkına o da yetenek mi? Gelsinde bizim çukur dolu, bir sürü engeller ile dolu caddelerimizde, sokaklarımızda yürüsünde görelim. Bazısıda taklit hastası kendini o yönde geliştirmiş. Eski başbakanlarımızın, ya da komedi oyuncularımızın taklidini yapıyorlar. Onların taklidini zaten hergün, çocuklarda yapıyor çok zor birşey değil onları taklit etmek. Başımızda yeteneksiz yöneticiler olduğu müddetçe, taklitleri de, karikatürleri de her zaman yapıla gelecektir. Gırgır dergisinin dünyanın sayılı dergilerinden biri olduğu dönemi hatırlayın, Türkiye'nin sürekli koalisyonlarla yönetildiği, politik kaosun olduğu, ekonomik krizlerin bol olduğu dönemlerdir... Burada şu sorunun sorulması gerekir. Asıl yetenek kim? Benim memleketimde şu sıralar tek bir yetenek var gibi gözüküyor. Mehmetçik ve onun değerli komutanları... Bütün insafsız saldırılara karşı cansiperane görev yapıyorlar vatan savunmasında. Bilgi ve yetenekleri üst düzey, en azından Ergenekon'un eski bir Türk Destanı olduğunu iyi biliyorlar...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ahmet Zeytinci, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |