..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Bildiğim tek şey, ben bir Marksist değilim. -Karl Marx
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Gülmece (Mizah) > Ahmet Zeytinci




2 Mart 2020
Çok Kötü Bir İcat  
Ahmet Zeytinci
Himmeti sevdiği kız terk edince biraz kendini içkiye verdi o zamanlar. Hala da içer para bulunca... Hoş parası olmasa da içer ya içmeye... Ama şimdilerde çok dertli... Biraz deşelim bakalım şunun yaralarını. Eskiden ne hurmalar yemiş de şimdi nerelerini tırmalıyor öğrenelim...


:ICF:
Bizim bu Himmet ile dostluğumuz çok eskilere dayanır. Ta gençlik yıllarımızda beraber neler yaptık neler. Himmeti sevdiği kız terk edince biraz kendini içkiye verdi o zamanlar. Hala da içer para bulunca... Hoş parası olmasa da içer ya içmeye... Ama şimdilerde çok dertli... Biraz deşelim bakalım şunun yaralarını. Eskiden ne hurmalar yemiş de şimdi nerelerini tırmalıyor öğrenelim...

- Sorma Abicim sorma...

- Sordum arkadaş inadına sordum, niye dertlisin bu kadar?

- Eskisi gibi içemiyorum artık.

- Eeee tabi içmezsin emekli adamsın bu saatten sonra...

- Yok bilader ondan değil.

- Ya peki neden?

- Kötü bir icat yüzünden içemiyorum işte...

Şaşırır kalırım... Ne anlatmaya çalışıyor ki bu?

- Kötü bir icat derken neyi kast ediyorsun?

- Evet abicim evet hem de biz akşamcılar için çok kötü bir icat.

- Kim ne icat etmiş de benim kardeşime kötü gelmiş desin bakayım hele...

- Bulaşık makinesi abicim o kötü icat işte...

- Ne diyorsun sen yahu?

- Ne diyorsam diyorum.

- Ondan güzel icat var mı şu yirminci ve yirmibirinci yüzyılda?

- Sana öyle geliyor bizim için çok kötü hatta kötünün de kötüsüüüüü o makine...

- Ne kuyruk acın var oğlum anlatsana?

- Abi biz ne yapıyorduk geçmiş zamanda içerken?

- Ne yapıyorduk oğlum, bulmaca gibi konuşmasana...

- Hesabı ödiyemiyorduk çoğu zaman.

- Eeeee ne olmuş?

- Giriyorduk meyhanenin ya da barın mutfağına sabaha kadar bulaşıkları yıkıyorduk...

- Evet yaptık bir kaç kere, olmuştur...

- Kaç birkaç sayısını unuttum ben.

- Lafı nereye getireceksin çok merak ediyorum Himmet?

- Şuraya getireceğim abicim. Şimdilerde bütün bar ve pavyonlarda bulaşık makinesi var mı? Var hem de en alası...

- Hala bir şey anlamadım Himmet...

- Anlamayacak bir şey yok abicim. Biz bulaşıkları yıkayıp fitleşiyorduk eskiden bar pavyon sahipleri ile şimdi ızbandut gibi adamlar, bar fedailer bizi ortalarına alıp sabaha kadar pataklıyorlar da pataklıyorlar...

- Paran yoksa içme o zaman oğlum sen de ...

- Bakalım zaten düşünüyorum iyiden iyiye bu mereti bırakmayı... Ama yine de bu bulaşık makinesi çok kötü bir icat, hakkımı helal etmiyorum ona ve onu icat edene...

- Deme yahu çok kırılmıştır şimdi bulaşık makinesi sana...

- Dalga geçme yaaaaa!



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın gülmece (mizah) kümesinde bulunan diğer yazıları...
Sonra Bir Gün
İtinayla Kahve Falına Bakılmaz
Muz Kabuğu ve Merdiven
Onunla Çok Güzel Günlerimiz Geçti
Buradan Sesleniyorum
Böyle İdam Görülmedi
Nenişti O Bizim Gözümüzde Senelerce
Patlıcan Oturtma
Gece Kuşu
Geel Geel Geel

Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Bir İki Gazete
Yedi Paket Birinci
Ay Em Ef Biraderler
Karınca Kararınca
Biri Baharat mı Dedi
Çay Kaşıkları
Güzel Bir İnsan Patates Kızartması ve Gazoz
Ben de Saadet Zinciri Kuruyorum
Limited Şirket Ortağı Bile Değiliz Abi Ne Stratejik Ortağı
Maaşını Soruyorum Söylemiyor

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Bak Bakalım Arkadaş [Şiir]
Pazarola [Şiir]
9. 15 Şemsiyesi [Şiir]
Bağışlayın Bizi [Şiir]
İlahi Adalet Bu Mutlak Gerçekleşecek [Şiir]
Gökyüzü [Şiir]
Hiç Tanımadığım Çocuklar [Şiir]
Bu Kadar mı [Şiir]
Bir Papatyaya [Şiir]
Melek Halamın Evi [Şiir]


Ahmet Zeytinci kimdir?

1961 Ankara'da başlayıp devam eden bir hayat. İlk ortaokul, lise ve iki yıllık bir üniversite deneyimi, ticaret hayatı Ankara'da iki tane aslan gibi evlat biri dişi biri erkek aslan olmak üzere hayat mutlu bir şekilde akıp gidiyor. Biraz şiir, biraz öykü ve denemelerin sıcaklığında. . .

Etkilendiği Yazarlar:
Nazım Hikmet, Aziz Nesin, Erich Fromm


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Ahmet Zeytinci, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.