..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Şiir, seçmek ve gizlemek sanatıdır. -Chateaubriand
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Eleştiri > Güven ve Güvensizlik > serdar adem işler




31 Mart 2019
Sandıklar Neden Yavaş Açılıyor?  
serdar adem işler
Söylenecek söz yok. Her şey meydanda...


:AJIB:

     Yazı yazmış olmak için değil, sadece merak ettiğim için kaleme alıyorum bu yazımı. Ve acilen cevap bekliyorum. Daha seçim sonuçları açıklanmadan... Acilen! Kim cevaplamak ister, kimin yetki alanındadır bilmem. Doğrusu beni ilgilendirmez de... Ben sadece ve sadece cevap bekliyorum.
     Saat sekiz buçuk. Doğru illerinde seçim sonuçlanalı dört buçuk saat olmuş. Batı illeri içinse üç buçuk saat… Ama bakıyoruz haberlere, sandıkların kimi şehirlerde yüzde yirmisi, kiminde yüzde otuzu ya da kırkı açılmış.
     Bu seçimlerde teknolojik imkanlar bir öncekine göre çok daha ileri olduğu halde neden bu kadar geç açıklanmakta? Ya da sandıklar erken açılmışsa sonuçlar neden geç ulaşmakta bize? Neden saatler geçtikçe sonuçlar sündürülmekte. Seçim yasakları da geçen yıla göre bir buçuk saatten daha uzun sürdü. Neden?
     Zihnimizde şüphe ve tereddüt sinekleri uçuşuyor. En kısa zamanda bir cevap veren olmazsa zihnimizi esir alacak şüphe ve tereddütler…
     Kim verecek sorumuzun cevabını? Kim? Bir vatandaş olarak soru sorma hakkımız olduğunu düşünüyorum ne olduğunu anlayamadığımız demokrasiye göre. Seçim yasakları neden çok geç kaldırıldı? Neden? Yok mu cevap verecek bir kurum ya da kişi? Neden?
     Kayyum başkanlar mı kazanıyor da onun için mi kimsenin dili varmıyor böyle haberleri vermeye? Tööbeeeeeeee…
     Ne dersiniz basın ve medya? En azından siz olayların perde arkasını bizden daha iyi görüyor ve yorumluyorsunuzdur. Halkın yanında olduğunuzu söylediğinize göre bize açıklayın da bilelim. Var mı bu durumda bir anormallik? Varsa neler dönüyor memlekette biz de bilelim.
     Seçimler istenilen şekilde çıkmadıysa iptal edin bir daha yapalım. İstediğiniz sonuç çıkana kadar durmak yok, yola devam.
     Haydi bakalım, vira bismillah!
     

     



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın güven ve güvensizlik kümesinde bulunan diğer yazıları...
Tanzim Satışlar Sınırlı Süreli Olacakmış...
Para Nelere Kadirmiş
Sandıklar Neden Geç Açılıyor?

Yazarın eleştiri ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Bop Projesini Alkışlarken Kaybettik
Tecavüzcüsüne Aşık Olan Japonya
Sebze Fiyatları Ateş Pahasıymış (!)
Ya Ezan Türkçe ve Poşet Bedava Olsaydı

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Düğün Konvoylarına Düzenleme [Şiir]
Üniversite İstiyoruz [Öykü]
Bizim Mahalle [Öykü]
İftira [Öykü]
Nereden Tanışıyoruz [Öykü]
İndirim [Öykü]
Ebemizi Arayınız [Öykü]
Bizim Mahalle [Öykü]
Ben Kendimi Bizzat Vurdum [Öykü]
Kendini Arayan Kadın 1 [Roman]


serdar adem işler kimdir?

SADECE TEFEKKÜR EDİYORUM. AYRICA DÜŞÜNCEYİ YASAKLAYAN BÜTÜN İDEOLOJİLERE HAYRET EDİYORUM. ÖZGÜRLÜKTEN BAŞKA BİR BEKLENTİM VE AMACIM YOK.

Etkilendiği Yazarlar:
AZİZ NESİN TARIK BUĞRA YAŞAR NURİ ÖZTÜRK TURAN DURSUN


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © serdar adem işler, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.