"Bana ev hikayesinden söz açmayın. Artık benim oraya gideceğim yok!" Fuzuli, Leyla ile Mecnun |
|
||||||||||
|
1. tribal parçalanmışlık duygusuna sıktığım kuşunlar ve yalanlar.hayat tam şubatın ondördünde bitmiyor muydu ya da osman adlı biri tuvalet kuyruğunda sevgilisini özlemiyor muydu? 2. mahşer gününde yaralanacağım.yırtık derimden bir davul yapacaklar.sesi tiz olacak ve güzel bir varoluş bestesi yapacak.adem çiçekleri suluyacak cennette.elma ağacından çalacağız hayatı.. 3. türlü ambiyanslar içinde bir felaket kuşağı duaya başlamış ve seslerini duyan yokmuş.acile ambulans gelmiş ve ben içmişim.yerlerden toplamışlar pragmatik bedenimi.. 4. alkol almış bir cümle osmanı sardı ve o hayallere düz giti,uz gitti.küfürler birbirini bıçakladı.o sırada medula barın bayanlar tuvaletide imgelerim bir bayanı düdüklüyordu.medula barda herkes mutluydu. 5. hastalıklı bir kafanın ürünüyüm.satıldım pazarlarda.fiyatım varoluş indirimlerine endeksliydi.belçikada yaşayıp kalkınma hareketini adeletli savunuyordu birileri.ve birileri hayatın içine etmişti. 6. bir rüya gördüm ve onun içinde bir dişi fenomenin iç çamaşırlarını alıp kokladım.fetişist güncellemelerim vardı.kafam ise foseptik çukurunda işsizliğine dua ediyordu.adem henüz dünyaya gelmemişti. 7. pembe laf yığınları arasında inşaa ettim aşkımı.ben bir söz mühendisiydim.ayağa kalkmış uzuvlarım dünyadan zaman çalıyordu.acil bir reaksiyondu.dudaklarımız aşktan yarılıyordu oysa. be lanet! Anlamıyorduk! Aslında çoktan aşksız kalkmıştık. 8. grafik prodüksüyonlarda çalışacak,aşk yaşayabilecek hantal ve prezentabl bayan aranmaktadır.nefesi kuvvetli olması tercih sebebidir. 9. hayat osmanı çoktan kör etmişti.o her bir körlüğü halketmişti.tanrı hiçbiryerdeydi ve tanrı heryerdeydi.sözümü bıçakla kesti sevda tortusu.elimizde kalan bir çeyrek özlem kırıntısıydı. 10. geçikmiş hayallerde takla attım.sistematiğim bu idi! 11. kırkbir kere maaşallah dostum.sistemi güzel çarşaf ettin.sonra onu ütüledin.ama yine olduğumuz yere geldik.çare değil ki eleştiri.bize güçlü bir insektisid lazım.önce boşluğumuzu zehirlemek tabii ki! 12. şişt! Dikkatli ol.o üstünde geçtiğin toprağın altında canlanmayı bekleyen ne umutlar yatıyor.tabi bunlar senin umurundamı pek sayın dürzü vatandaş?! 13. onüçün uğursuzluğuna inanan bir lavuk intihara yeltendi.itfaiye branda serdi.olaydan etkilenerek ruh iklimlerinin içinde yatışa geçtim.duygusaldım.adam da brandayı deldi geçti.betonla sevişti.parçalanmak bazan sevdayı en iyi içselleştirme yoludur. 14. kara,nihilist bir cuma günüydü.o gün kimse namaza gitmedi.ve adem hiçbirşey demedi. 15. kendime bir izdırap yağmurluğu aldım.kadevesini tanrı ödedi. 16. bereketli bir pazar günüydü.serbest ve grekoromen düşüncelerimiz vardı.hayat zayen boğa güreşinin değişik bir versiyonuydu.isyankar bedenlerimiz çiftleşirken tek elde maddi bencilliği topluyordu boyanmış iktidarlar. 17. bahar gelmişti ve kabuklarımız çatlamıştı.üstümüze acı enjekte ettiler.nereye döneceğimiz bilinmedi.antenleri kopmuş böcekler gibi fenomen dünyalarımızı tavaf ettik. 18. suskun görüngübilimci uzaktan bize el salladı.bu sefer konuş diyorduk.iktidar direkt orda bitti.ağları coğrafyamızı sardı.içinde yaşadığımız çukur yağ bağlıyordu.görüngübilimci bu sefer intihar etti.kaçıyordu,kaçıyorduk,kaçılınmaz son bu muydu? Çıkış:ışık yok! 19. oldukça süslüman bir hacı.suratı nur gibi parladı.hayatı sinekaydıydı.suratı zamansız kıllarla,kafası ise parangalarla örtülüydü.ruhunu şeytana satmıştı.şeytan bu alıştan yüzde elli kara geçti.nü namazlar ay takviminde kayboldu. 20. pratik bir gelgit vardı.zaman kaderi örtüyordu.beklentilerin altından bir asit nehri geçiyordu.bir hoca daha çıkartılıyordu damağın kökünden.her sabah bir muz cumhuriyetinde uyanıyorduk. 21. elimden kaydı gitti bir istavrit.bir papaz ıstavroz çıkardı karşıki kiliseden.iki yan alıp battık güzelce.sakince düştük denize.ahmak hayalerimiz para edecek derken çoktan ciğerlerimiz su dolmuştu. Bir önerme teklif eden var mı ademe? Sakın “a” deme! ...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © selim çok, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |