hayali bir yumurta kırılmadan yansıdı.pişti.iştahla fokurdadı.bir elde on tane pişti yapan adamı dövdüler.adamın burnu accık kanadı.gözü hayali tarafından morardı.hislerini karısının alnına yazdı.sonra karısının alnını kazımak istedi.yapamayınca onu alnından vurdu.gidip bir hayal içti.sabahın dokuzuydu.yumurta yedi.midesi fokurdadı.tekrar pişti oynamaya gitti.adam hayal kahvesinde pişti oynarken evi göçtü.kendine kızıp papağan oldu.fazla konuşunca dili ustura edildi.son kez afrikada görüldü.orda briç partileri ve dinamik rötuşlar yaptığı iddia edildi.uzman hayaleri olduğu da söyleniyordu.orda rüyaları çiçek kokuyor,hurafelerden arınmış şekilde uçuyordu.bir zürefaya sataştığı duyuldu.sonrasını tam olarak bilmiyorum.iletişim kesildi.belki antarktikaya gitmişti...
Konudan konuya geçiyorum.hayal kahvesi boştu.içerde iki bilemedin üç hayal vardı o gün.domino oynayan hayallere vanilyalı votka karışımı süt içirip bayılttım.kahvenin heryerine işedim.süresiz kapatılmasına neden oldum zannediyordum.oysa süresiz kapatılma nedeninin merihli hamamböcekleri olduğunu söylediler.çok kırıldım.o ara adam geri döndü.tekrar hayal oldu.bir inşaat şirketi açtı.onu yıllar sonra ilk defa bir dişçide gördüm.dişi muhallebi yerken kırılmıştı.o kırılganlıkla beni de kırdı.alçıda filan kaldım bir süre.hayal kahvesi bir zaman sonrası açıldı.ingiliz bir manav tarafından satın alınmıştı.”düş kanatsızlığı” adlı bir imge burda orhan babanın parçalarını çalmaya başladı.kırıklarım iyileşti.hayallerim kurtuldu.hayal kahvesi para basmaya başladı.üç,beş nasiplendim.hayal bir manitayla çıktım.sanal bir sevişme yaptık.ikiz hayalimiz doğdu yedi ay sonra.evlendik.sonra şu adam karımı elimden alarak inşaat şirketini batırdı.yaptığı hayaller çöktü.ayrıca dişinin dolgusunuda düşürdü.bende çaresiz hayal kahvesine döndüm.sabaha kadar pişti oynadım.hayal kahvesine önceden işememin nedenlerini düşündüm.”hayallerimiz bizim özlemimizdi ama bir odaya hapis olarak”haklı mıydım? Adam küllüm batmıştı.yumurta zehirlenmesi sonucu yaşamını bir karasinek olarak sürdürecekti.karım eve döndü.kibarca reddettim.hayallerimi kutudan çıkarıp saldım.hayalet kahve arkadaşlarımı alıp bir sahilde hayal kurmaya koyuldum.”şerefe” dedim “şeref gitti “ dediler.bağıra çağıra şarkı söyledik.geceyi birinci bölge hayalet amirliğinde geçirdik.sabahleyin çıkıp bir bulutun üstünde çay içip poğaça yedik.reklam arasına girdik sonra.hayallerin ilk raundu o sabah bitmişti.rahattık...