..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
En bilge insanlar bile arasıra bir iki zırvadan hoşlanırlar. -Roald Dahl
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Soyut > selim çok




20 Ocak 2017
Altıyolmani  
selim çok
Karşımda panço giymiş bir yerli vardı.bir elinde sustalı bıçak,öbür elinde çıngıraklı yılan tutuyordu.


:ACCH:
1.
Dehşet saatleri bitmedi bugünde.trenler aynı raylardan geçtiler birer saat arayla.bu aralıklarda sadece kanyak içerek ısınmaya çalıştım.burada çakılı kalacaktım.çünkü burası gökyüzü istasyonuydu.ben buranın mahkumuydum.yavaş yavaş arkamdan gelmekte olan eli bıçaklı bir polonyalının akli dengesinin bozukluğu beni rahatsız ediyordu.
An bitmek üzere çakılı olduğum yerde...

2.
Suskun olduğum bir gün ayağımın üzerine basarak bir kedi geçti.geçerken bana dikkatlice baktı.sinirlenip bir tekme savurdum.kedi uzak bir tarafa,dört ayağının üstüne düştü.
Bir müddet sonra görme yetimi kaybetmeye başladım.panik içinde sağa sola çarptım.bir taşa takılarak düştüm.kahkaha sesler geldi kulağıma miyavlama frekansıyla karışarak.
Una bulanıp kızartıldığımı zannediyorum...

3.
Kimseye sezdirmesizin bir gökdelenin tepesine çıktım.aşağıdaki caddeye baktım.öfkemin iyice artmasını bekledim.sonra deliler gibi bağırdım,çağırdım.kimse duymadı beni.
Şiddetli rüzgara karşı koyamayıp aşağı düştüm.

4.
Karşımda panço giymiş bir yerli vardı.bir elinde sustalı bıçak,öbür elinde çıngıraklı yılan tutuyordu.bana gülüyor ve çok yavaş hareketlerle üzerime geliyordu.kaçmaya kalktım ama bir adımdan fazla gidemedim.
Korkuyla tekrar arkama baktım.boyu iki metreye yakın bir sustalı bıçak yere saplanmış vaziyette parlıyordu.
Ayaklarım biraz olsun gevşemişti.

5.
Şiddetli şekilde pornografik filmler izliyor ve kendimi zevk tuzağına hapsediyordumiki saat içinde tam dört kez mastürbasyonla boşalmıştım.her yanım tutulmuştu.
Beşincisine giriştim ve zevk arenasına daldım tekrar.kasılmanın ardından penisime baktım ve donakaldım.
Etrafa gıpgri,sümüksü bir sıvı yayılmıştı.ellerim kıpırdamıyordu.
Koltuğa yığıldım...

6.
Sınav heyecanıyla sarsıldım bütün gece.sabahleyin fırlayıp gittim sınav yerine.telaşla okula vardım.biraz gecikmiştim.sınav olacağım sınıfı buldum vekapıyı açarak içeri daldım.
Öğretmen yüzünü biraz çevirerek yerine geç dedi.yerime oturdum.öğrenci kimliğimi ve nüfus kağıdımı çıkarıp masanın üstüne koydum.yüzümü yukarı doğru çevirdim.öğretmenin bir tarafı yanık olan yüzüyle karşılaştım.
En az bir dakika gözgöze kaldık.kendimi garip hissettim ondan sonra.
Sınava başlar başlamaz güneş ışıklarını takiben pencereden yüzüme doğru alev topları gelmeye başladı.
Şakın bakışlar altında sınavdan kaçtım...



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın soyut kümesinde bulunan diğer yazıları...
Dip Blues

Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Serbest Metinlerde İntihar Düşleri...
Gözlerim Sevdiğinde O Ağlıyordu
Zaman Ağladığında
Dark 6. 11
Masada Pislik Var!
Dirahşan
Bir Alkoliğin Hipomanik Notları
Peygamber Devesi Yönelim Kuşağı
Deep 5. 10
Aşkın


selim çok kimdir?

sadece özgürlük.

Etkilendiği Yazarlar:
sürrealizm


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © selim çok, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.