Sevgi en azgın yüreği uysallaştırır, en uysal yüreği azdırır. -Alexis Delp |
|
||||||||||
|
Dünyalar güzeli bir üniversite öğrencisiydi Özgecan… Umutları ve hayalleri vardı… Okuyacak ve psikolog olacaktı… Fakat olmadı… Çok görüldü bu istek ona… Özgecan, bir gün evine dönmek için dolmuşa bindi… Tek isteği evine ulaşabilmekti… Nereden bilecekti ki bu onun son yolculuğuydu… Haince, canavarca katledildi Özgecan… Yürekleri yaktı… Milyonlarca insanı ağlattı arkasından… Bir cani, bir ruhsuz, bir hayvan… Hayır bir değil, 3 hayvan… Özgecan’ı bindiği arabadan alıp şehir dışına çıkardılar… Tecavüze yeltenmek istediler… Hayatta namusu ve şerefiyle yaşamanın önemiyle yetiştirilen Özgecan direndi… Karşı koydu bu hayvanlara… Ama olmadı… Gücü yetmedi… Karnına bıçak darbeleri ve kafasına levye darbeleri aldı… Bunlar da yetmedi… Gözü dönmüş hayvanlar, nasıl bir duyguya sahip idiler ki bunlarla da kalmadı ve sonra da diri diri yaktılar Özgecan’ı… Tüm hayaller, tüm umutlar oracıkta tükendi… Bu menfur olay, hemen duyuluverdi tüm Türkiye’ye ve tabii tüm Dünyaya… Tüm Türkiye ayaklandı, Dünya ayaklandı… Dün, Özgecan toprağa verildi… Anası ve babası yıkıldı… “Meleğimin kanadı kırıldı… Canı çok yanmıştır. Keşke silahla öldürülseydi…” dedi anası… Babası yine de babalığını elden bırakmadı… “ Sevgiye ihtiyacımız var. Sadece adalet yerini bulsun… Bunu yapanların anne ve babalarına da Allah yardımcı olsun… “ Tüm Türkiye kendini Özgecan’ın yerine koydu. Tüm Türkiye, herkes siyahlar giyindi… Sosyal medya vatandaşlarımızın feryadıyla doldu… Ben şahsen idama karşı olan biriydim… Ama bu olayların yaşanması ve çoğalarak artması nedeniyle bu düşüncemi değiştirdim… Ne demek, bir insana tecavüz edeceksin ve onu hunharca öldüreceksin… Sonra da birkaç yıl yatıp çıkacaksın… Tekrar özgür olacaksın… Yok öyle… En ağır cezaları vereceksin bu canavar yüzlü hayvanlara… İdam da yetmeyecek… Önce hadım edeceksin, sonra “O yerinden” kesip ibreti alem için bırakacaksın meydana… Ama bunu her yapana uygulayacaksın bu cezayı… Bakalım kim bir daha cesaret edebilecekmiş tecavüz denen illete… Özgecan kardeşimizi tertemiz ruhu ile gönlümüze defnediyoruz… Onu sonsuza dek unutmayacağız… Cennette melekler gibi huzur içinde yaşasın…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Hakan Yozcu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |