Yalnızca hava, ışık ve arkadaşın varsa hiç üzülme. -Goethe |
|
||||||||||
|
Çaresizdir geçmiş zaman. Yitirilmiştir. Artık orada değildir. Sancıları vardır 'şimdi'nin ve derin kaygıları da. Umutları solar bazen de umarsızca çoğalır geleceğin. Ey ruh! Neredeysen çık artık. Hangi zamana ait olmak istiyorsan ol. Bir şey ol. Sıcak samimi ya da tüm sahtekarlığınla ama ol! Adres bildir bu bedene. Ayaklar tereddüt içinde atarken adımları nasıl tökezlemesin ve hangi yöne baksın bu gözler. Çok bilinmeyenli denklemin bilmem kaçıncı dereceden bilinmeyen ruhu! Azap içindesin. şeytanların ve meleklerin şaşkın. Bırakmışlar seni çekiştirmeyi . Vazgeçilmişsin. Bir şarkının - şiirin unutulmuş , akılda sadece nakaratı kalmış kısmısın. Haksızlıklara yenik düşmüşsün belki biraz kendin de yapmışsın . Cesaretin çoktan seni terk etmiş. Bak ruh! Orada bir ışık yok ne de bir karadelik...Çöl gibi bir yerdesin. Dudakları çatlamış bedeninin. Susamışsın. Çok hem de... Bir yudum belirginlik ve netlik için uzun yoldan gelmişsin. Anlam ve amaçlarından doğan çocukların öksüz kalmış. bir çıkarın yok. Çıkar sahibi olamayacak kadar 'farkında'sın ve sen duvarların arasından , insanların içinden geçemezsin. Bir çizgi film kahramanının ruhu olaydım dedin. Duydum seni. Yine bana döneceksin. Kırılıp dökülsen de kaç defa , yine bana döneceksin. Kırık parçalarını arayacağız birlikte ya da ağlamana eşlik edeceğim. Bedenimde yüzdürmene izin vereceğim gözyaşlarını. Sonra bir avuç toprak getireceğin sana. Hatırlayacaksın geldiğim yeri. İşte diyeceksin ağlarken , tam da böyle kokuyoruz ıslak toprak kokusu gibi... Sevgili ruh! Haydi sakinleş artık. Şii geçti artık.. Gel sarayım seni toprak kokumla. Özüm sensin. küslük yaratma...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Bensan Çetinkaya , 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |