Benim yaradılışımda fevkalade olan birşey varsa, Türk olarak dünyaya gelmemdir. - Atatürk |
|
||||||||||
|
Bu kadınlar kim bilir sende ne buluyor? Hangi suçları yüzünden kendilerini seninle cezalandırmayı seçiyor. Bunu onlar da bilmiyor. Ruhundaki yaralara aldırmayan, yenilerine kucak açan kadınlar bunlar. Kim bilir geçmişlerindeki hangi yara senin onlara kavuşmanı sağlıyor. Yalanlarına da sana açtıkları gibi kucak açıyorlar. Seninle anı yaşıyorlar ve sonrasını yaşama bırakıyorlar. Ta ki sabırları tükeninceye, senin değişmeyeceğini o inatçı kafalarına olduğu kadar yüreklerine de yazmayı başarana kadar. Aşık oldukları, arzuladıkları, özledikleri, nefret ettikleri, kendilerine kızmalarına, kendilerini affetmeye ihtiyaç duymalarını sağlayan adamın yaptıklarını kabul etmenin sonunda içlerindeki sevginin tükendiği ana kadar her biri kalacak yanında. Ve sen gerçekte hiçbirinin gerçekten değilsin yanlarında. Onlarla onların seninle yaptıkları gibi anı yaşamayı bile başaramıyorsun aslında. Anı yaşarken bile ya aklında ya elindeki telefonda bir başkası var. Ya ana kilerindeki kadınlardan biri ya da yeni tadına bakmak için ağını attığın başka biri. Unutma yedi günahtan biri de oburluktur. Ve o oburluğun sonucu da günümüzde obezite olur. Belki de sen tanrıların yediği meyveyi arıyorsun. Sonsuz lezzeti ararken şeftalininde kayısınında elmanında eriğinde armudunda gerçek lezzetine ulaşamıyorsun. Aynı sigara içen insanın meyvenin gerçek lezzetini hissedememesi gibi sende hiç kimsenin aşkının, sevgisinin, tutkusunun gerçek anlamını ruhunda duyamıyor ve aslında sen kendi sevgisizliğinde kendi ruhuna ulaşamıyorsun. A.Ö.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Y. Aynur Öztürk, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |