Bütün sanatlarda insanı şaşırtan bir yan vardır. -Alain |
|
||||||||||
|
Saçlarını örmüşsün..Her iki yanından, omuzlarına düşüyor yakalarının üzerinden.. /Şakaklarımın hizasında sıcaklığı teninin..Kol düğmelerini bile seçebiliyorum şimdi.. Her ikiside oldukça gri..benimse../Kravatım biraz eğri duruyor boynumda.. Bunu o gün sende farkedememişsin..ve saçlarım daha mı dağınık yoksa.. Yaslanırken başına.. Sol elimle bastırmışım, sol kolundan seni kendime..Bu an’a kaç şahit gerek..Kaç şahit günden birikerek..Sen bana bakıyorsun halen../Bense sana..Bulutları çiziyormuş güldüğünde gözlerim../gözlerinden.. Bir fotoğraftan bakıyorsun bana..Bir köşesinden evler görünüyor..Kapalı pencereler.. kimsesiz balkonlar..Herşey yerli yerinde../Olması gerektiği gibi..Şimdi../Özlüyor birşeyler bizi sanırım..Aşk mı desek buna../zamandan..Sesler (01) yankılanıyor şimdi.. uçurum kenarlarında../daha sessizken yüzümüz.. (01) Sesler..Paul Celan – Gisele 1952 Paris – Evlilik fotoğrafının düşündürdükleri.. Oysa ben.. /Yazdığım mektuplarda, /okuduğum satır aralarında..böylesine çizemedim bulutları sana..anlatamadım güneşin batışını../okunduğum gözlerinden, bölüşemedim geçip giden hayatı.. /Bakamadım aynı fotoğraftan..ve sarılamadım../en önemlisi, doyasıya bütün zaman boyunca sana.. ‘Seni Seviyorum’ bile diyemedim.. Ne acıdır ki.. /sende..yaslanmadın hiç bir an omuzlarıma.. /saçlarını örmedin..dağıtmadın saçlarımı.. /güldüğünde.. Bir anlıkta olsa../böyle zamansız.. /gülemedim henüz daha karşında.. /sesinden çoğaltarak bu yokluğu..yalnızca../Yüzümden koparttığım.. Bu yüzden..biriktirdiğim..ya da kaybettiğim../.. Bütün kelimeler gökyüzüne bakar../Açılan pencerelerden../Bütün yollar sana../ zamansız.. /Işıklarını yakar bu sevda../Gün gelir../Yanar öptüğün düşlerim..Bir ucunda ben, bir ucunda sen../Gecelerine bırakır yalnızlığımı../Yüzümden../Bu sessizliğin.. Bu yüzden../Alıştığım..ya da unuttuğum../.. Bütün kelimeler gökyüzüne bakar../Bilmediğin../Sol yanımdan..Şimdi daha fazladan seviyorum seni../sen düşündükçe../geceleri..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Birkan ASKAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |