Yaşamın her anı hakkını ister. -Goethe |
|
||||||||||
|
“Beraber yürüdük biz bu yollarda Beraber ıslandık yağan yağmurda Şimdi dinlediğim tüm şarkılarda Bana her şey seni hatırlatıyor.” Yukarıdaki şarkı sözlerini bilmeyeniniz, duymayanınız kalmamıştır… Söz kime ait, bilmem ama şarkıyı, Muazzez Abacı’dan, Ebru Gündeş’e kadar herkes seslendirir, okur. Lakin bir de bunun şiir şeklinde okunuşu vardır ki, en iyisini Başbakanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’dan dinledik. Başbakanımız, her miting sonunda -farz-ı ayın’mış gibi- okur ve tezahüratla okutur. 2001 yılından bu yana (12 iki yıldır) meydanlarda hep bu şiir okunur ama Malatya’da bir başka okundu… Her yerde/her mitingde “Beraber ıslandık yağan yağmurda…” derler ama hiç kimse Malatyalılar kadar ıslanmadı… Malatya’da 93 kalemlik toplu açılışını yapmak üzere 21 Eylül 20013 tarihinde konuşan Sayın Başbakanımızın “Beraber ıslandık yağan yağmurda.” şiirine öyle içten, öyle samimiyetle cevap verdik ki ıslanmayanımız kalmadı. İliklerimize kadar ıslandık ama olsun... Mademki; beraber yürümeye karar verdik, ıslanmak kimin umurunda… Biz Malatyalılar, bize “büyükşehir’ verildi diye değil, Başbakanımızı sevdiğimiz için ıslandık. Biz Malatyalılar, 776 milyon liralık yapılan yatırımlar için de değil, Başbakanımıza olan gönül birlikteliğimiz için ıslandık… Sayın Başbakanımızın Malatya mitingden hemen sonra yağan yağmur esprisini bir tarafa bırakarak konuşursak, Malatyalılar olarak Başbakanımızı çok ama çok çok seviyoruz. İki günlük (21-22 Eylül 20013) Malatya ziyaretinde anlaşıldı ki, Başbakan da Malatyalıları seviyor. Büyükşehir sözünü vermişti, gereğini yaptı; ‘Büyükşehir’ olduk. Üst üste iki gün mesaini vererek, yaptığı açılışlarla, ilk kez şehrimize bu kadar yüklü bir yatırım yaptırdı. … Ve cumhuriyet döneminden bu yana ilk kez bir Başbakan Malatya’yı il, ilçe köy kasaba dolaşarak önemsedi. … Malatyalılar olarak, Sayın Başbakanımıza, ilimize gösterdiği bu yoğun ilgiden dolayı bir kez daha sevgi ve saygı ile şükranlarımızı sunuyoruz. Tüm dünya mazlumlarının gıpta ile izlediği böyle bir liderle her zaman için berber yürümeye varız. Malatyalılar olarak, beraber yürümeye, beraber ıslanıp beraber gülmeye Recep Tayyip Erdoğan’la her zaman için hazırız…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Şevket Başıbüyük, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |