Zamanı gelen bir düşüncenin gücüne hiçbir ordu karşı koyamaz. -Victor Hugo |
|
||||||||||
|
Uğruna öleceğini zannedip olabildiğince sevmek, Sevda dağlarında üstüne hasret yağacak demek… Bir gün gelip de hasrete dokunmak istemiyorsan, Uğruna gerçekten ölüp ölmeyeceğini sınaman gerek… * Sinmişler tenhaya, mektup okurlar Mektubun gelmemiş, isyankar oldun Yâri olmayanlar, tespih dokurlar Hasret bana geldin, sevgili oldun. Nedendir bilmem ki, günler geçmiyor, Hasretlik bitip de, yüzüm gülmüyor, Şu garip halimi, soran olmuyor. Hasret bana geldin, sevgili oldun. Çektiğim bu acı, yârin hasreti. Yaksam, yıksam ben bu, soğuk kasveti. Hasretlik canıma, gayri tak etti. Hasret bana geldin, sevgili oldun. İçimde o yârin, gülü kokuyor. Dalında gül koncası yâre benziyor Bu hasretlik beni, yakıp yıkıyor. Hasret bana geldin, sevgili oldun. Kimse derdim bilmez, herkes el oldu. Kapandı gözlerim, hiç görmez oldu. Bir mektup, bir selam, gelmez oldu. Hasret bana geldin, sevgili oldun. Pişman olup dönme, beni çok yordun, Terk ederken beni, bana mı sordun? Yakardın dilimi, ateşte kordun Hasret bana geldin, sevgili oldun. Kemnur’um giderim, ahir zamanda Ölüm kurtuluştur, yaşanmaz canda Canım helak olsun, sevdiğim yoksa Hasret bana geldin, sevgili oldun. 02.11.2012 Şair Kemal PARACIKOĞLU (Kemnur)
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Kemal Yavuz Paracıkoğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |