Barışı bulacağız. Melekleri duyacağız, göğün elmaslarla parladığını göreceğiz. -Çehov |
|
||||||||||
|
Onu da sırf mecbur olduğum için mecburiyetten bilirim işte, Hem o harf olmasa nasıl söyleyebilirdim ki senin güzel adını. Söylesene nasıl tamamlardım eksik kalan yanımı? (A)ğlardım ben geceler boyu, bundandır “A” harfine muhtaçlığım. Her gece penceremin köşesine oturur ağlardım, ağlardım Mevzubahis sen olduktan sonra hiç de utanmazdım ağlamaktan Söylesene hiç utanç duyulur mu hiç utanılır mı ağlamaktan? (D)arağacında ki bir mahkûm gibi bir tek “D” harfi dökülürdü dilimden. Sevmek ölmek derlerdi de inanmazdım meğer sevmek ölmekmiş. Evet, anladım ama çok geçti, bedenim toprakla örtülmek üzereydi. Sahi söylesene sevmek hakikaten ölmek midir sence? (E)linde sonunda biter sözünden sadece “E” harfi kazındı hafızama, Ne zaman o harfle başlayan bir cümle olsa sözlerin geliyor aklıma, Sonra gülüşün geliyor gözlerimin önüne her zaman ki gibi gidiyorsun Söylesene insan nasıl bu denli bağlanabilir ki hiç birine? (R)astlantılarda buluyorum seni mesela bir “R” harfi görüyorum, Alelade bir harfi işte diyemiyorum, o benim kaderimin diyorum. Hep bundan kaybediyorum o benim kaderim diyorum ve gidiyorsun. Söylesene bir insan hiç kendi kaderini yazabilir mi sence? (S)usuyorum bekliyorum ve sadece bir “S” kalıyor senden geriye. Anlasana artık be sevdiğim ben kalanlarla yetinemiyorum işte, Daha fazlasını da istemiyorum sadece gülüşünü istiyorum işte, Söylesene sevdiğim bana gülüşünü kiralayabilir misin? (U)laşılmazımsın ben ama ben sadece bir “U” harfi ol istedim. Ben sadece umudum ol mutluluğumun sebebi sen ol istedim. Çok fazla bir şey istemedim ki dağımdaki kar’ım ol istedim Sahi söylesen sevdiğim gerçekten çok mu şey istedim? (S)ensiz bir ömür düşünemezken senden bir “S” harfi kaldı. Kalbimde derin bir sızı oldun sızın gitti izin kaldı sevdiğim. Uykusuz gecelerim kaldı, seni düşünürken uyuya kaldığım. Söylesene seninde hiç uyuyamadığın geceleri oldu mu? (U)mudum da azaldı yavaş, yavaş en son”U” harfin kaldı. Ama hiç çözemedim o harf umudun mu umutsuzluğun mu? Aslında altı harf değiştiriyordu her şeyi varken yok olmak gibi. Sahi söylesene, hiç varken birinin gözlerinde yok oldun mu? (R)engârenk düşlerin sekiz harfi de gitti“R” harfin kaldı son olarak. Ve sensizliğin ağırlı çöküyordu göz kapaklarıma uyuyordum. Sırf seni düşünmemek adına uyuyor ama hiç büyümüyordum, Aksine daha çok küçülüyordum gülüşünün hapishanesinde Söylesene sen hiç prangalarla tanıştın mı bir gönül hapishanesinde?
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Cemil Buğra BULUT, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |