Yaşamak için topu toplam altı haftam kalsaydı ne mi yapardım? Tuşlara daha hızlı basmaya bakardım. -Isaac Asimov |
|
||||||||||
|
Kalbimin tam içinde. Sensizken, hep sendin içimde. Aslında sevdanın s siydi s. Geçen günleri anımsadım, Ilık bir Ağustos esintisinde. İnsan hiç unutamaz mı sevdiğini be? Aslında sevdanın s siydi s. Hava yavaş yavaş bozmaya başladı. Sen yine gelmedin bu günde. Bedenim, yorulsa da seni beklemekte. Aslında sevdanın s siydi s. Gönlüm özler eski günleri, Ne kadar eğlenirdik geceleri, Sen nasıl oldu da unuttun o günleri? Aslında sevdanın s siydi s. Hava bozmaya başlardı geceleri. İçinde tatlı bir hüzün var gibi? Ne oldu bir haber verecekmişsin gibi? Aslında sevdanın s siydi s. Kötü bir haber bu besbelli. Ne oldu bir yerin mi incindi? Yoksa diyeceğin başka bir şey miydi? Aslında sevdanın s siydi s. İyiden iyiye soğudu bak hava . Nedir o içinde seni kemiren düşünce? Söyle bir şeyler mi eksildi içinde? Aslında sevdanın s siydi s. Nasıl olur nerden çıktı bu yağmur ! Gözlerim neden hep yaşarır durur? Nedir bu yaş gözlerimden akar durur? Aslında sevdanın s siydi s. Dur! Allah aşkına söyleme dur. Nedir bu içindeki anlamsız gurur? Durdurun gitmesin kalbimdeki yağmur. Aslında sevdanın s siydi s. Nedir bu mağrur tavır? Savaş kazanmış komutanca sına gurur. Bir şey söyle gitme dur! Aslında sevdanın s siydi s. Nedendir ki şimdi bu gidiş? Şimdi bu yaptığı terk ediş mi? Anlayamadım kusura bakma sevgili. Aslında sevdanın s siydi s. Şimdi yarın uyandırmayacak mısın? Hadi kalk öğlen oldu demeyecek misin? Yarın sabah sen olmayacak mısın yanımda? Aslında sevdanın s siydi s. Gece kâbus görüp uyandığımda, Hakikaten sen olmayacak mısın yanımda? Yani geçti sakin ol demeyecek misin? Aslında sevdanın s siydi s. Bir daha geç kalıyorsun çabuk demeyecek misin? Kapıda apar topar giyinmemi izlemeyecek misin? En çok sevdiğim kahkahanı atmayacak mısın? Aslında sevdanın s siydi s. Yani artık hayatım da olmayacak mısın? Artık camın önünde gelmemi beklemeyecek misin? Bir dakika geç gelsem hesap sormayacak mısın? Aslında sevdanın s siydi s. Evet, bu gün ilk defa kapıyı kendim açtım. Ne kadar zor geldi cebimden anahtarları çıkarmak. Aslında zor gelen o değildi ama ona yormalıydım. Aslında sevdanın s siydi s. Eve ilk defa sen hoş geldin demeden girdim. O yüzdendir ki hiç hoş bulmadım. Sen başkaydın ama artık başkasınındın. Aslında sevdanın s siydi s. Kimine göre artık bir berduşun tekiydim, Boş bir sokak bankında uyuya kalan. Ne yapayım işte evin sensiz tadı yoktu ki. Aslında sevdanın s siydi s. Hakikaten sadece cümlelerin içindeydi. Hiç özel bir anlam taşıdığını bilmezdim. Gerçekten sen gidince anladım ki. Aslında sevdanın s siydi s. Sevdanın s siydi işte.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Cemil Buğra BULUT, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |