Bildiğim tek şey, ben bir Marksist değilim. -Karl Marx |
|
||||||||||
|
Zaman çok hızlı akıyor öyle değil mi Mila? Doyamıyorum o çekingen masum gülüşüne. Zaman çok hızlı akıyor öyle değil mi Riva Mila? Ellerimin arasında bir “E” harfi kalıyor saatler sonra, Masum gülüşün geliyor aklıma anlıyorsun değil mi Riva? Yavaş yavaş kararmaya başlıyor gökyüzü. Zaman çok hızlı akıyor öyle değil mi Riva Mila? Rüzgarlar esiyor ve bir “R” harfi kalıyor daha sonra. Yıldızlar gibi kaymaya başlıyor ellerimden anlıyor musun Mila? Her yerde her şeyde seni bulmaya başlıyorum. Zaman çok hızlı akıyor öyle değil mi Riva Mila? İsimlendiremiyorum bunu ve bir “İ” harfi kalıyor çok daha sonra. Kanamaya başlıyor içimde bir yer anlıyorsun öyle değil mi Riva? Kanadıkça kanıyor yarası çok derin hissedebiliyorum. Zaman çok hızlı akıyor öyle değil mi Riva Mila? Limanına sığınıyorum ve bir “L” harfi kalıyor çok çok daha sonra. Bir anlam veremiyorum bu sevdaya anlıyorsun öyle değil mi Mila? Aramızdaki uçurumun bende farkındayım aslında. Zaman çok hızlı akıyor öyle değil mi Riva Mila? Ümitsizce dönüyorum Mevla’ya ve bir “Ü” harfi kalıyor saatler sonra. Ellerim boş,bomboş kalıyor anlıyorsun öyle değil mi Riva? Saniyeler dakikaları, dakikalar ise saatleri kovalıyor ve, Zaman çok hızlı akıyor öyle değil mi Riva Mila? Neden düşünüyorum bilmiyorum ve bir ”N” harfi kalıyor sonra. Biçare bedenim toprak olmak istiyor anlıyorsun öyle değil mi Mila? Ve fonda bir şarkı çalmaya başlıyor “ölüme beş kala” Zaman ne çabuk geçiyor öyle değil mi Riva Mila? Sanki içimde bir şeyler kopuyor ve bir “S” harfi kalıyor daha sonra. Ve anlamaya başlıyorum sende anlıyorsun öyle değil mi Riva? Bunun olamayacağını ikimizde biliyoruz alında ama en çok da ben. Zaman çok hızlı akıyor öyle değil mi Riva Mila? Ancak geride kalan tek şey var ve bir “A” harfi kalıyor çok daha sonra. Kalanlarla yaşamayı öğreniyorum anlıyorsun öyle değil mi Mila? Ve sadece birkaç fotoğraf karesiyle yaşamayı öğreniyorum. Zaman çok hızlı akıyor öyle değil mi Riva Mila? Leylaklar açıyor bahçelerde ve bir “L” harfi kalıyor son defa. Ve gerçekleri anlamaya başlıyorum sende anlıyorsun öyle değil mi Riva? Evet biliyorum artık birbirimizi görmeyeceğiz tanımayacağız bile. Zaman çok hızlı akıyor öyle değil mi Riva Mila?
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Cemil Buğra BULUT, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |