..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Bir ülke bağımsız olmadan, bağımsızlık da erdem olmadan ayakta duramaz. -Rousseau
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Günlük Olaylar > Şevket Başıbüyük




12 Aralık 2012
Milli Eğitim Bakanı'na Açık Mektup  
Şevket Başıbüyük
Malatya Taşımalı Eğitimi Milli Eğitim Bakanına şikâyet ediyorum. Şikâyet belki aciz kişi işi ama olsun, çünkü Malatya Taşımalı Eğitimi beni bu konuda aciz bıraktı. Dolayısıyla; Milli Eğitim Bakanına da ‘açık mektup’ olarak sunuyorum bu yazıyı… Gereğinin yapılması; -bir öğrenci velisi kimliğimle- arz ve istirham olunur…


:AJAA:
Milli Eğitim Bakanı'na Açık Mektup

Başlığa bakıp da, “önyargılı bir yazı” olduğunu düşünmeyiniz lütfen…
Siz, ne dersiniz bilmem ama ben; Malatya’da “2012 Yılı Taşımalı Eğitim”in öğrencilere çektirdiklerine “rezalet” diyorum…
Mağdur öğrenci velisi değilseniz, elbetteki bu tabir, garibinize gidebilir ama benim gibi meseleye vakıfsanız, ne demek istediğimi anlamışsınızdır…
Malatya’da Taşımalı Eğitim kadrosunun yaptıklarına bakar mısınız?!.
Sömestri tatiline gelindiği hala servisler gereği gibi hala yerleştirilmedi.
Malatya’da okul öğrenci servislerine/ Taşımalı Eğitime kim bakar?
Milli Eğitim Müdürlüğü mü, İl Özel İdare mi?
Okul mu-öğrenci velileri mi?
Kim bu işe bakar, inanın bilmiyorum.
Bildiğim bir şey var ki, bu işi kim organize ediyorsa Malatya’da, ağzına gözüne bulaştırdı bu yıl.
Başka illerde bu iş böyle mi gider, bilmem!.
Ancak bilinen şey gayet açık ve net; bu işi yapanlar ya art niyetli ya da -hakikaten- beceriksizler.
Okullar , “sömestri tatili” denilen yarı tatile girecek ortada hala -bazı mahalle ve köylerin- servisleri yok, anlatabiliyor muyum?!
Yıl yarı oldu, hala -bazı yerlerin- servisleri çalışmıyor…
Aslında bu konuda, ilgili bir başkasının konuşup meseleyi gündeme getirmesini bekliyordum ama baktım ki, ‘üstüne ölü toprağı serilmiş’ ilgili ve alakalı insanların…
Mağdur bir öğrenci velisi olarak, şimdi iş başa düştü.
Soruyorum yetkililere:
N’oldu bizim mahallenin öğrenci servisine?
Benim mahallem, okula 15 km uzaklıkta, öğrencimin okula gidip-gelmesi için iki otobüs değiştirmesi gerekiyor. Mevsim kış, havalar soğuk, yağmur-kar gelecek, devlet tarafından , öğrencilerimize tanınan bu servisle kim ilgileniyor Allah aşkına?!
Yılan hikâyesine dönüştürülen bu servisler ne zaman öğrenci taşıyacak?
Malatya’da Taşımalı Eğitim, bu ihalesi ne zaman yaptı ve benim mahallemin ihalesi kimde kaldı?
İhalesi yapıldığı söylenilen, ancak çalışmayan bu servisler, şimdi hangi ellerde?
Açık ve net sözlüyüm; ismim Şevket Başıbüyük, öğrencim, Malatya Merkez İmam Hatip Lisesi’nde. Aynı mahallede 10 öğrenci mağdur, bu öğrencilerin servisleri neden gelmiyor sayın yetkili?
Malatya Orduzu Kaldırım-Taşpınar mahallenin öğrenci servislerini soruyorum!...
Bu mahalleye ne zaman servis veriliyor?!
Öğrencilerimiz servislerine ne zaman kavuşacak?
Yok mu bu soruma cevap verecek bir açık yürekli?!
O halde, “kördüğüm haline getirilen bu meseleyi” kamuoyuna havale ediyorum…
Ey kamu, yüreği temiz, ağzı dualı kamu, bir el de bu mesele için kaldır Yaradan’a…
Bitmedi; bir de, çocuklarımızı sürüm sürüm süründüren Malatya Taşımalı Eğitimi Milli Eğitim Bakanına şikâyet ediyorum.
Şikâyet belki aciz kişi işi ama olsun, çünkü Malatya Taşımalı Eğitimi beni bu konuda aciz bıraktı.
Dolayısıyla; Milli Eğitim Bakanına da ‘açık mektup’ olarak sunuyorum bu yazıyı…
Gereğinin yapılması; -bir öğrenci velisi kimliğimle- arz ve istirham olunur…



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın günlük olaylar kümesinde bulunan diğer yazıları...
Tasalanma Ey Reis!..
Başbakanın Malatya Mitingi
Yalnız Değilsin Reis!
Anneler Günü Safsatası
"Auto Show"
Ey Dünyanın Buzdağları!..
Şiddetin Her Türlüsüne Hayır
Goji Berry
O Hem Ulvi
"Para Veren Altın Bulsun"

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Bir "Şişirme Duası" Hikâyesi
Kınıfır Bed Renk Olursa…
"Şişirme Duası"
Kitap Okumak Eğlenceli Bir Eylem…
Tarihe Yoculuk
Sağır Kaplumbağa
Dicle Kıyısında Bir Mağara Kent
Piyerloti
Beydağı"na Kar Düştü
Akabe

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Cennet Gülleri [Şiir]
Tüm Türkiye Üşüdü Koca Reis [Şiir]
Tüm Türkiye Üşüdü Koca Reis [Şiir]
Çocukluğum [Şiir]
Duvardaki Saat [Şiir]
Olma Geveze [Şiir]
Özgürlük [Şiir]
[Şiir]
Bizim Kadir de Ehliyeli Olunca… [Öykü]
Vay Sözüm Vay… [Öykü]


Şevket Başıbüyük kimdir?

Edebiyatın karın doyurmadığını bile bile aç kalma pahasına yazmaktan imtina etmeyen, hayal gücünden çok izlenim ve gözlemlerini yazmaktan büyük keyif alan, yazarken adeta orgazım olan sıradışı bir yazar

Etkilendiği Yazarlar:
Roman, Hikaye, Şiir, Biyografi, Gezi


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Şevket Başıbüyük, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.