..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Paranız varsa toprak alın. Artık üretmiyorlar. -Mark Twain
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Şiir > Aşk ve Romantizm > Mehmet KELEBEK




15 Kasım 2012
Aşk Eksersizleri 3...  
Mehmet KELEBEK

:ADFE:
Aşk eksersizleri 3 (sevgi ikliminden esintiler…)

Bağırmadan konuşmanın mümkün olduğu ama, “bağırmadan inandırıcı olmanın” zor olduğu zamanların esamesi var üstümde gülüm… bilirsin ki sözümün yedeği yoktur… birilerinin alnımıza “aşık olmak ruhu yüceltir” ibaresini yazarak ifşa etmesi gerekecek… gülüm sanırsam o hacalet hırkası benim… sözün füsunuyla boy ölçüşecek kadar sana dik duruşlarım var… ama her bir iklim beni baharan yağmurlarında sağnak sağnak toprakla haşrediyor… uzatma kollarını bana… sana “oh dear!” diye seslenecek kadar züppeyim yani… utanmalarım ve istekli arzularım birbirine karıştı… lacivert ve dilsiz gecelerden sade ve duru bir lisanla durdum ve dinlendim… haylaz gönlümün yamaçlarından sesleniyorum şu dakika itibariyle… gülün kış ayazını yemiş gibi soğuk oluşu yüzümü ona karşı yenilemek isteyişimdendi… farkındalık yaratma kaygısının beni maskesiz yaşamaklara zerk etmesini istemiştim… yanılmışım ki soğuk kış gecelerinden geri kafalı gramerlere akmışım… anlamsız kalmışım… sıkılmış mermiden arta kalan boş bir kovan gibi hükümsüzmüşüm… oysa gülüm bilmeni isterim ki ben asla kaypak ilgilerin ve zarif ihanetlerin adamı olmadım… her bir uzvum senden cesaret alıp pahalı zevklerin ve ucuz paralara bozdurulmuş insanların karşısında durdu… benim bu dik duruşum ve hiçbir depremin yıkamayacağı karakterimin vücudu sen oldun… ben sende doğdum ve sende büyüdüm… sen yağmurumu sevdin şemsiyemi değil… bunu fark eden bir yürek var karşında… gülüm fırtınaların koparken içimde.. dilimin sütliman olması içimdeki tebessümlerin solmamasını isteyişimdendir… bu masum istek sana benzeyenleri hep sen sanmamdan kaynaklıdır… bahar esintileri… dal sallanışı… güneş çarpması… yol ve toprak hep sen olmandandır… kömür karasından yazılan bütün güzel yazılardan kalan ve gönül yarasında ışıl ışıl parlayan gül kokulu yarim… hangi istek sensiz anlam bulur ki… gülüm sen saadet çağımın gökteki parlayan yıldızı… hazzın ve huzurun içimi ısıtan hurşiti oldun… sahipsiz bir saltanat… muktedir olmayan bir iktidar sahibi değilim… sen beni tahtıma bağlayan güç… sen seher vakti kapımı çalıp saçlarımı yalazlayan kanun hükmünde kararnamesin… sen aysın aradığım vakit… sen gülsün güldüğüm vakit… her dizemin sahibi… aşkların yeganesisin… sen büyülü bir düş… her düşüşümün büyüsüsün… seni seviyorum demek sende sönük kalır diye söyleyemedim… seni seviyorum demek sende soğuk kalır diye korkup söyleyemedim… sıcak ta olsan… soğuk ta kalsan… söyleyeceğim işte gülüm seni sevdim … seni seviyorum… ve seni hep seveceğim diye…



Mehmet Gelebek




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın aşk ve romantizm kümesinde bulunan diğer yazıları...
Aşk Eksersizleri 5...
Aşk Eksersizleri 4...
Aşk Eksersizleri 1
Aşk Eksersizleri 2...

Yazarın şiir ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Demek Sendin Üftadem…
Aşkına İktifa… Ruhuna İktisa…
Aşkın İle Tebah Vü Perişanım
Aşk - I Pinhan

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Yar Diye Diye Ey Sevgili… [Öykü]
Sen ve O Suskunluk [Öykü]
Sevimli Çakal [Roman]
Sevimli Çakal [Roman]
İns Bedeninde Gülün Soluduğu Aşktan Yansımalar [Deneme]
Kristal Yangınından Düşen Aforizmalar [Deneme]


Mehmet KELEBEK kimdir?

Mehmet KELEBEK 1973 yazında Gaziantep’in İslahiye ilçesinde beklenmedik bir anda mutfakta dünyaya geldi… Çünkü o ana kadar ikiz çocuk dünyaya getireceğini hiç tahmin edememişti annesi… Dünyanın beklenmeyen misafiri, yazmaya lise yıllarında; susmaya ise evlendikten sonra başladı… 6 yıl boyunca sustu… Dili açılalı gönül sarhoşu oldu şimdilerde… 1999 yılında “Onüç Bahar” adlı şiir kitabından 4 şiiri bestelendi… Türkiye’nin en saygın edebiyat dergilerinde ve sitelerinde yazdı, yazıyor… Şiir, deneme, hikaye ve roman türlerinde yazmaya devam ederken neyzenliğine bir de bestekarlık bulaşmıştır… Hacettepe Üniversitesi Sağlık İdaresi mezunu olup 2000 yılından bu yana Adana’da yönetici/öğretmen olarak yaşamaktadır… Şimdilerde ise sufi anlayışını sevmekte ve onunla dirilmektedir…

Etkilendiği Yazarlar:
yazar ve yaşar...


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Mehmet KELEBEK, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.