Tarihten öğreniyoruz ki tarihten hiçbir şey öğrenmiyoruz. -Hegel |
|
||||||||||
|
Taraf gazetesi eski yazarı Sevan Nişanyan’na sesleniyorum; “Eceli gelen it cami duvarına terslermiş…” Anlaşılan, bu insan müsveddesinin de … gelmiş… Umarım Müslümanlardan uzak olur. Bu insan müsveddesi, tüm İslam Âlemi’nin Peygamber’ine dil uzatmış, fitne çıkartmış… Bu mahlûkun cezası elbette ki, ahirette büyük olacaktır ancak duam o ki; Allah, Muhammed Ümmeti’ni bunun şerriyle sınamasın… Bu güne kadar çok Ebucehil’ler gördük ama hiç birisi bu insan müsveddesinin Peygamberimiz aleyhine ağza aldığı söz kadar, ağır söz sarf etmemiştir. Taraf gazetesi eski yazar Sevan Nişanyan, bloğunda Hazreti Muhammed’le ilgili yayınladığı yazıda bakın nasıl kin-fesat kusuyor… . Hatırlarsanız; Hz. Muhammed’le hakaret edilen filmle ilgili dünyanın bir çok bölgesinde protesto gösterileri olmuştu… ABD Libya Büyükelçisi ve 3 elçilik çalışanı protestolar sırasında öldürülmüştür… Türkiye’de de bu konuda bazı protestolar gerçekleştirilmişti… Malum filmi fikir ve düşünce özgürlüğü olarak görenlerin başında Taraf gazetesi eski yazarlarından Sevan Nişanyan geliyor. Nişanyan, blog sitesinden paylaştığı yazıda Peygamberimiz için; “Buna karşılık, bundan yüzlerce yıl önce Allah’la kontak kurduğunu iddia edip bundan siyasi, mali ve cinsel menfaat temin etmiş bir Arap lideriyle dalga geçmek nefret suçu değildir. “İfade özgürlüğü” denilen şeyin, adeta anaokulu seviyesindeki bir test örneğidir” şeklinde ağzına alınmayacak ifadeler kullandı… Nişanyan’ın bu kerih sözleri, sosyal paylaşım sitelerinde duyarlı insanlar tarafından tepkiyle karşılandı. Bence, Nişanyan aklı başında bir insan olsaydı derhal özür dilerdi... Lakin Nişanyan, zındıkça bir tavır takındı. Nişanyan, twitter’da paylaştığı satırlarla blogunda yazdığı satırların arkasında durdu… Bununla da kalmadı, gelen tepkilere sert cevaplar yetiştirdi. Bu insan müsveddesi, sosyal paylaşım sitelerinde kendisine gelen eleştirilere; “Pardon Arap değil miydi? Liderliğinden kuşkunuz mu var? Hangi sözler tam olarak? Arap lideri? Allah’la kontak kurmuş? Menfaat elde etmiş? “Allah” ile iletişimde olduğunu söyleyen herkesin, farklı düzeylerde de olsa, yalan konuştuğu kanısındayım.” cümlelerle suçundan daha büyük kabahatler işledi… Nişanyan’a bu dünyada tek bir duam(!) var… Umarım akıbeti; Ariel Şaron gibi olsun… Ne tam ölsün, ne de yaşasın. Fişle nabızları attırılsın ama ölmesin… Yaşamı süresince canıyla gerektiği gibi cezasını çeksin…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Şevket Başıbüyük, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |