Düşgücü güzelliği, adaleti, mutluluğu yaratır. -Pascal |
|
||||||||||
|
yaşama ilişkin tüm kelimeler hiçbir iz bırakmadan peş peşe siliniyor bir yamacın ardında son güneş batıyor kızıl kanlar içine dışarıdaki şehrin ilk ışıkları duvarlarda işte oldu gece ne yıldızlar gülümsüyor yüzüme ne ay sokağın lambaları yanmıyor gözlerimde karanlık yüzleri ruhum karanlıklar içinde… biliyorum, gümüş renkli güneşim bir daha hiç doğmayacak düşlerim gümüş kanatlarıyla bir daha hiç havalanamayacak. hüzün dilimlerim ve yalnızlıklarım insafsızca saldıracak tam da o anda çökecek ıstırap ruhum, zamanla ilgili her temasını kaybedecek duvarlar kalacak bana bir tek, bakışımı bakış yapacak duvarlar ve daha sonrası bilmem ki nasıl geçecek… biliyorum ki yarın da gece olacak yarından sonra da; gelecek her gecede pişmanlıklara bağlı duygular yüreğimi sarmalayacak… yas tutmak için çok geç artık; artık, yas tutmak da istemiyorum pişmanlıklarımı gereksiz bir yük gibi yüreğimde taşımak istemiyorum… tanrı’nın varlığını test etmek için tam fırsat; ufacık bir ses duysam o’nun hükmünde, kurtulmak için yalnızlıktan, ne bileyim, bir böcek sesi filan… yok, parmaklar henüz sessizliği gösteriyor… hiçbir şeyin olmadığı bu yerde o da yoksa bundan sonra sorularıma kim cevap verecek? sorularım cevap bulamadıkça nefret ettiğim her şey için, kimden lanet dileyeceğim?...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Kemal Yavuz Paracıkoğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |