Her gün yeniden doğmalı. -Yunus Emre |
|
||||||||||
|
Huzur içinde şükrederken Tanrıya Ksanthippi ile Socrates’in aşkından da yüce bir aşk için, Belgesiz kopuşlarla merhametli kalışlar arasına sıkıştın birden Hatırlamaya ürktüğüm kabuslarımda… Ve sen bir sevda iken şiirlerimde, Alevlerle boyadığım mısralarım oldun… Keşke, bırakıp gittiğinde sana duyduğum öfke ile atıyor olsa kalbim ve kalbimin her atışı bir silah sesi gibi patlasa namlunun ucunda, vursam seni onikinden. Ne var ki, öfkenin gücü sevginin gücü karşısında tükendi. Şimdi, yaşama bakışlarımın negatif enerjisinde artık ben ölüyorum bu sevginin ızdırabıyla her gün… Bir labirentin içinde kayboldum. Senden çıkıp başkasına gitmek istedikçe, bütün yollar sana çıkmakta… Kendimi kandırmak bu, hiçbir yol çıkmıyor sana, keşke çıksa… Hayatımın en somut gerçeğiyken, en soyut düşü oldun. Uyandığımda bir düş olduğunun farkına varabildiğim düşler. Mutluluk modundan ağlama moduna sıçrayışlar. Sevinç gözyaşlarından en acılı göz yaşlarına geçiş arasında ki mesafe düş halinden uyanma anı arasındaki incecik çizgiden ibaret. Hayalinle gerçeğin arasındaki uzun yolda ne yazık ki, göz yaşlarımı kurulamaya bile mecalim yok… Dönmeyeceğini bile bile neden ağarır ki saçlarım? Kendi kendime ettiğim bu zulüm zavallı bir umuttan ibaret: sensizliğin boşluğunda çaresizliğin soğuğunu saatlerin durağanlığında nasıl soluduğumu giderken yanında götürdüğün uykularımın yokluğunu anlamlı sözcüklerimin suskunluğunu seni sana anlsatabilirsem şiirlerimle Ve sen okursan her birini, dönersin belki de… Seninle yaşayabildiğim tek mekanım şiirlerim, Her bir şiir sana olan aşkımın meyvesi… Keşke, sana yazdığım tüm şiirlerimi okusaydın ve anlasaydın Keşke, bilebilseydin hiç bitmeyeceğini şiirlerimin, senin için Keşke, sevebilseydin benim sevdiğim kadar Keşke, bir şiir kadar yaşayabilseydik birbirimizi… Olmadı, istemedin, kahretsin!... Keşke, dinlemeseydim kalbimin sesini, Keşke, bırakıp gitseydim öfkemin peşine takılıp Keşke, hiç tanımasaydım seni Keşke, hiç sevmeseydim…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Kemal Yavuz Paracıkoğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |