Sevgi sabırlı ve yürektendir, sevgi kıskanç ve övüngen değildir. -İncil |
|
||||||||||
|
Neco Baba Altındağ“da çalıştığı incir işletmesinden, işten çıktığı gibi, bir taksiye atlıyor, doğruca evine gidip TV“nin karşısına kuruluyordu. Kapımızın önündeki kaldırıma çökmüş, çekirdek çıtlatıyor, çayımızı yudumluyorduk keyifle. Neco Baba, karısı ve kızıyla bir yerlere gidiyordu. Bizi görünce duraksadılar. Selamlaştık. Kendisine ikram edilen çayı geri çevirmedi Neco Baba. ‘’Çay sigarasız gitmez’’ diyerekten bir sigara yaktı Neco Baba. Anamın bir şey dikkatini çekmiş olmalı ki, ‘’Hayırdır Neco Baba’’ dedi gülerek. ‘’ Attan inip eşeğe binmişsin… Marlbora gitmiş yerine kısa Samsun gelmiş’’ ’’Ya hala senin de gözünden bir şey kaçmıyor.’’ Karısı söze atıldı: ‘’Hele bir sor kendisine?’’ dedi. ‘’Bunun nedeni nedir? diye’’ ‘’Hep Marimar yüzünden!’’ ‘’Beyefendi diziyi kaçırmasın diye her gün nerdeyse taksiyle geliyor eve’’ diye siteme başladı karısı. ‘’Kaç aydır et yüzü görmedik…’’Neco baba ona pis pis bakmaya başladı. ‘’Kadın haklı’’ dedi anam. ‘’Doğru söylüyor.’’ ‘’Ne yapayım?’’ dedi Neco Baba çaresizce. ‘’Altındağ’da kahvehane yok mu?’’ ‘’Var.’’ ‘’Kahvehanede televizyon yok mu peki? ‘’Olmaz mı? Tabi ki var.’’ ‘’ O zaman işten çıkınca gir bir kahveye, hem çayını iç hem de Marimarı izle.’’ Yeni bir şey keşfetmiş gibi gözlerini parlattı Neco Baba. ‘’Vallahi billahi hala hiç aklıma gelmedi bu’’ dedi.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Necmettin Yalcinkaya, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |