..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Türkiye Cumhuriyeti'nin temeli kültürdür -Atatürk
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > İronik > selim koç




1 Kasım 2011
Silahın Akord Edilmiş Melodik Tarafsızlığı  
selim koç
"kurşun duvara saplandı.kuş korkuyla kafese çarptı kendini."


:AFDJ:
Silahını beline soktu.ağır ve medeni bir müeyyideyi uyguladı kendine.medeniydi;vuruyordu.çocugu yoktu.cocuk yapma yetkisi vardı.silahı şakağına dayadı.çil çil terledi.kendine kızdı.allaha baktı.başı hafiften eğildi.medeniydi;vuruyordu.azar işitiyor,azarlıyordu.silahı tekrar beline soktu.çil çil altınları düşündü.altınları cebine soktuğunu düşündü.kapıya doğru hızlanıp derhal geri döndü.döndü,tuvalete girdi.başı acaip döndü.telsiz fokurdadı.”şahin 5 görev alanına varsayım olun” varsayım oldu.haklı olduğunu varsaydı.otosunu zart zart öttürüp baskınlar yaptı.otokontrol uyguladı,copladı.beynindekileri çıkarmaya çalıştı.aynaya baktı.ayna terledi,kızardı.bir eliyle aynayı kırarken bir eliyle yanağına dokundu.traş olmamıştı.telsiz kustu o sıra.”şahin 5 neredesin be kardeşim” “geliyorum” diye bağırdı.içerden bir kuş sesi geldi.sesin olduğu yere doğru gidip kuşa ateş etti.kurşun duvara saplandı.kuş korkuyla kafese çarptı kendini.yere çöküp kuşun korkulu çırpınışlarını dinledi.uzun uzun dinledi.yeniden aynaya yöneldi.beynini yokladı.çıldırmak üzereydi.yere kapanıp kendini dinlemeye çalıştı.telsiz kabardı “şahin 5 konumunuzu bildirin” telsizi alıp konuştu.”neresi burası,nereye gidiyoruz” açık pencereden telsizi attı.silahını çıkarıp kendini vurdu.duvar saati çaldı.kuş sakinleşmişti.apartmanın en üst katıydı.öylesine bir apartman dairesi…





Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın İronik kümesinde bulunan diğer yazıları...
Kaptan Reisin Seyir Defteri
Bir Duyu Yitiminin Ardından Bölüm (A)
Bir Sensizliğin Dışavurumu
Önemli Bazı Noktaları Atladım ve Suskunluğu Platforma Taşıdım
Black
Dialog - 1 -
Eclipse
Orient Express (Jean Dubux ile Etienne Jacques)

Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Yazdıklarıma İnanmanızı İstemiyorum Kuşağı
Ruh İklimleri
O Aşk Sokağında Yaşıyor
Diğer Tarafa Kirişi Kır 2. Koşmak Zamanı
Kabusların Krallığı
Hız! Diğer Tarafa...
Gözlerini Kapat ve Onbeşe Kadar Say
Yoldaki İşaretler
Karanlığın Ortasındaki Adam
Tüm Karşılıksız Aşklara Yönelik Eylem Hazırlığındayken Operasyon Yedim

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Ruhun Belgesi Düştü Pencereden [Şiir]
Güz Kurusu [Şiir]
Soğuk [Şiir]
İslam ve Sosyalizm [Bilimsel]
İnsan ve Diyalektik [Bilimsel]


selim koç kimdir?




yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © selim koç, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.