Yaşamdan korkmayın çocuklar. İyi, doğru bir şey yaptınız mı yaşam öyle güzel ki. - Dostoyevski |
|
||||||||||
|
Bir tutumluk zamansız acı bir haykırış var! Daralan duvarlarda inzivada dervişler huzurlu ve kederli; Karanlık şehvetlerde suskun birkaç fahişe parmaklarını kesiyor Su borularıyla sevişirken Yusufu dileyen rimelleri Tutumlu ayaklık kahredici satırlar arasında sırıtıyor Gerginliği almak için plastik öfke tutacaklar Görünenin bittiği karanlıklarda özgürlüğü kandıracaklar Ve borular sabırsız infilaklar halinde bedenlerine zuhur ederken lisanlarını bir ben anlıyordum öfkenin anahtarıyla açtığım dil kapılarını Sert süperego: Hiç ses çıkmayacak burası bok çukuru BeN: sadece sıçmak istiyorum Süperego: (Keneftekine eğilmiş avucunun içine çenesini almıştı) Biliyor musun ne düşünüyorum Amerika neden süper güç oldu aylardır bunu düşünüyorum ve şu sonuca vardım oradaki alafranga tuvaletlere her gün saatlerce sıçan binlerce beyaz Amerikalının idealize edilmiş hayatlarında o bembeyaz tuvalet kağıtlarını birkaç dakika sonra boka bulamayacaklarını varsayarsak onları doğudan uzakdoğudan rusyadan ayrıcalıklı kılan hatta biraz geriye gidersek babilden antik mısırdan Osmanlıdan Perslerden ayrıcalıklı kılan şey sadece beyaz Amerikalılar ne zaman sıçacaklarını biliyorlardı dünyanın içine doğru zamanda sıçtılar Kızılderilileri ve mayaları zamanında becerdiler aborijinleri de götlerini de masum halkların cesetleriyle sildiler. Tuvalet çıkışı Tanrı ellerimize ikinci sınıf bir kolonya döktü reddettim.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © evren gelen, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |