Bilge kişi her şeye şaşan kişidir. -Andre Gide |
|
||||||||||
|
Sigarayı bırakınca çocuklar Zakkum çiçekleri mor dillere, törensel tebessümlere sunulacak Yemin ederim o gün cesedini öpeceğim! Kasım ayının ikinci perşembesinde Zavallı bir yağmurun kahkaha duygusuzluğunda Uçurtma bekçileri otuz bir çekecek Yemin ederim cesedini öpeceğim! Annem aslında lezbiyen olduğunu söyleyecek Mahrumiyet bölgesinde melekler birbirini jiletleyecek Çocuklar balkonlardan yükselecek yeterli alanı olmayan dipçik cennetine Masumiyet köpeklerden çalınınca Yemin ederim cesedini öpeceğim! Şairler cinsiyet değiştirecek Bombalar kalplerde menzilli imgelere dönüşecek Cinderella deli gibi prezervatif aradığında Yemin ederim o gün cesedini öpeceğim! Küçük İskender babamla evlenecek Annem pişirecek uçuk mor tabaklarda düğün yemeğini Kaybedenlere, beşinci element-siz Deniz Seki duyarlılıklar inecek zembil-siz! Yemin ederim o gün cesedini öpeceğim, İnan bana hiç düşünmeden öpeceğim! Duyduğum her şeye inanıp gördüklerimin çeyreğine tapacağım Kaldırıp bedenleri aşk-vazolardan acımasızca; pezevenk-beton yere çalacağım! Bildiğimi içimden cerrah yardımıyla çıkarıp bilmediklerimi annemin dikiş kutusundan aldığım iplikle yutacağım Yemin ederim o gün seni bulacağım! Cesedine zorlama bir tebessüm konduracağım!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © evren gelen, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |