Bilen sever. -Leonardo da Vinci |
|
||||||||||
|
Şehvete bürünüp yutarım geçmişleri Sanki bu şey o anki Hayatının anlamı kadar kıymetli Dedi ki üzülme ey ana rahmi Yaşatılacaksın! Yaşatacaksın Büyütür içinde canları, bu büyülü makine! Uçan leyleklere utanç gözyaşları Bir ana bir baba gerisinden kime ne Yalnız piç olmasın bu çocuk Yetim olsun aç olsun orospu olsun; sadece… Babası dursun köşede ister bezgin ister soluk olsun Güneşe sordum Dedi ki: babasız olmaz ısıtmam yavrunu İçine düşen bu garip tohumu Yıldıza sordum geceyi sabırla bekleyerek: Kelam buyurdu göz kırptı İçli nağmelerin ilham kaynağı Dedi babasız yaşamaz yaşayamaz insan Piç olur aydınlatmam aydınlatmaz kim varsa ruhunu Çırılçıplak suya sordum sabahın alacasında Buyurdu aks etti suda halkalar Hepimiz diyor acımasızca, bir kökün parçasıyız Köksüz olmaz boğarım onu, yutarım çıplaklığımda Dünya haramdır mahremdir kıvranır yalnızlığında 34 acg 45 e sordum Dedi ki kırmızı araç Küsme ama baba yoksa binemez kesemez ayağını Dünya hali abla dedi umarsızca Olmaya görsün çıkmasın karşıma Kefaret ister bu haylaz yürek inadınca Tanrıya sordum caminin avlusunda Sessizce dinledi sanki beni İçimde boşluklar oluştu kusursuzca Melekler ilahi bir koroyla Yolları kesti şuursuzca 2 dakikalık ızdırap arasında Karanlığı hissettim ve yokluğu Cehennemi ve yalnızlığı çoğunluğuyla İstedim merhamet iffetsiz duruşumla Dediler ki sanki tek bir beden olup Af etmek sana düşmez Değiştirmeye çalışma Yılgın anılarınla Doğrul kürtaj salonlarına Korkuluk babalara Bezden oyuncaklara Bazen sokak çocuklarına Güzel bir gün için Söyle gerçeği Acıtabileceği kadar acıtsın Söz geçir rahmine Bağını koparamayacağını bile bile!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © evren gelen, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |