Yaşama karşı sımsıcak bir sevgi besliyorum... -Dostoyevski |
|
||||||||||
|
kiminde ise orada olduğunu bildiren izler yerlerinden hayaller damlar hâlâ, yüzünü sildim fedainin. izleri çocukluğuna uzanır, sol omzunda; üzerine yatıp uykuya daldığı uyuşan ve karıncalanan. iki zirve arasında rüzgarın çığlıkları var mutlaka münzevi dervişlere özenti dağlardaki oyuklar. hayret, batan kalyonlar varken insan yükseliyor yakılan gemilerin getirisi kılınçların çınladığı meydanlarda kurtulan şehirde sakin ve zararsız değişim. ben sana geliyorum, katlim ismailî düğünü önceki gün okulu kırmış öğrenci olarak geliyorum ayaklarım toprakta düşüncelerim meşe ağacında süzülüyor gözlerimi yere dikip insanlara çarpa çarpa, geliyorum kalenin surlarını görmezden, tırnak uçlarımı kanatarak her seferde bir adım düşerek istikrarımı korudum daha önceleri sustum ama bu sefer konuştum! sen gemileri yakma, sırtını ovdum tuzuyla yağmurun. inancın eksikse göğe çıkamazsın kibrin seni yedi kat aşağıya gömer durgun sularda da gemiler batar. kaçamayacağımı bile bile koşmuyorum yıkamayacağım surların önünde dikilmiyorum öleceğimi bildiğim halde duruyorum fedainin bıçağının önünde oysa o feda edemeyip canını, hayatta kaldığında katil kimliğine suikast düzenler dağların tepelerinde ne güzel bulutlar aşınan taşlarda kazılı savaşlar vardır yakından bakarsanız sisten göremezsiniz.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ali Berkay Bircan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |