Bir kimse, neden oltasını, içinde tek bir balık olmadığını bildiği bir göle sarkıtır? -Adalet Ağaoğlu |
|
||||||||||
|
i̇nsan gece tek başınaysa iki paket sigara almalıdır. son düzlükte kaybedilen onca dost boğaza duran ayva yüreğim elimde son sürat gelen yağmur kelimelerin çekirge sürüsü gibi toplanışını seviyorum ben. çünkü, "galiba birazdan bişi olacak" tır bu. en geç dördüncü murat'tan beri devleti aliyye insanların toplanmasından korkuyor. bunun için hala kahvelerden belirli günlerde taksimden sivil polis eksik olmaz. bizi fişlerken kdv de ekliyorlar mıdır acaba? yürekler adımların sorumluluğu altında ezilir inanç yalnızca "bir" anlama sahiptir yeşil gözlü bir sevgilim oldu elini bir defa tuttum karşılıksız sevebiliyordum o zamanlar ama az bulunan bir sevgi çeşidiymiş bu o yüzden karaborsada satmış beni beş paraya, hem de kdvsiz! sol elimle de yazabilseydim bu satırları çok da uzak olmayan yakın bir geçmişte klorlu suya demlenen çay gibi o çayın tadını getiremeyen iki şeker gibi beni de atacaktınız bir kenara o fişleri ben de gördüm: "jale, bak bu jandarma." zuhur eden şarapnellerden nasibini aldı aklım, dönen dünya geç kalmış adalet kadar yolu yarıladı arkama yaslanıp güneşin yeniden doğuşunu izlemek istiyorum. kadrajlardan akan bulutlar gömleğimden içeri giren rüzgar kadranlardan geçen gençliğim bir daha o anda yaşayamayacak olmanın eylemi katran kadar akışkan darda olan sırlarımıza yetişmekte. tek bir söz arıyorum, ama iyi bir söz işte gider gibi oluyorsun sahili yıkan yağmurun altında birden askerlerin katıksız bir itaat ile ördüğü bir duvara doğru üzerinde toprak rengi bir mont ve kısacık kesilmiş saçın her şeyin savaştan içre. beklemekten ziyade eylemden öte gökyüzünü kaplayan masmavi, yeri mekanik insanlarla doluşmuş bir beldeye, sürekli sürekli bir koro gibi vücudun, her ayağını yere basışında titreyen matem gibi hicret ediyorsun. beni de alsana.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ali Berkay Bircan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |