sen olamazsan yaşiyamam ,sen benim nefesimsin ,öldürürm kendimi ....7 den 70 e herkesin bir aşk mecarası sırasında öyle yada böle duydugu sözlerdir bunlar.ne yücedir ki aşk aynı zamanda insana herşeyi yaptıracak kadar kör eder seveni..sevgiyi söylemkten korkar kimisi içinde yaşatır yada itiraf için cok geçtir...peki ya yüzük? hiç düşündünüz mü anlamını? yüzük ciddiyettir,baglılıgın ,sevginin,sevgilinin ,kadının ,erkegin,gelecegin,birlikteligin en önemlisi payalaşimin simgesidir.tıpkı evlılık gibi baskalarını duyarmaktır.parmakları özledır kadının, yüzük ister altın ister teneke olsun degeri hep aynıdır. kadeının ve erkegin sahip oldugu tek malvarlıgıdır aslında .nefsin en buyuk dusmanıdır.sorumluluktur yüzük, kadını ve erkegi durdurandır....güvendir en nihayetinde.parmagınızda o olunca yanliştan uzak durursunuz.tabi bu gerçekten sevenler için .içinde olduktan sonra yuzuk olsada yaparsın olmasada....bir kere takılır ,eger cıkarsa o zaman iş degisir işte...sana ait degil size ait bişeydir o, keyfe göre onu cıkartıp bahaneler ardına bürünemezsiniz.ozaman nanakörlük olur aşkta yeri yoktur hırsin,hiddetin,nankörlügün.ya baglamadan kendıne arkanı döneceksin yada adam gibi taktıysan cıkartmicaksın...yarının garantisi olmadıgı bir alemde yaşıyoruz saliseler bile en degerli bu düşmanlık neden ki.....sorunlar cözülmek ister bahelere saklanmaktır asıl yanliş...candan erçetin neden adlı parçasında cok güzel özetlemıs aslında....siz degerlisiniz bunu unutmayın....sorumluluk:yüzük:baglılık demektir...