sen ve aynam tam 21 senedir hep benimlesininiz...hani alışkanlık vardır ya siz alıskanlık degil benim olmazsa olmazımsınız...sorgulayamadıgım sartsız kabullendıgım tek varlık sensin annem ...ilk aşkımdır annem ne tuaf dımı oysa kızlar hep babları gibi bir adamla evlenmek isterler ,ilk babalarına asık olurlar...ben ilk anneme aşik oldum küçükken onun gibi bir anne olmak isterdim halada öyle...denizde uçan martı gibidir annem .özgür ,beyaz,kırılgan....kalemımın sustugu an aslında şu an onu anlatacak kelımler yavan kalıyor sanki şu dakikalarda... ...insanın sırtını dönüp yasliyacagı birinin olmasını bilmesi okadar rahatki..herşeyin yalan oldugu,insanlıgın ,dostlugun bitti bu dünyanın yalan sokaklarında yürürken başim yukarda hep ,cünki arkamda annem var...uzuldugumde teselleim,korktugumda işigim,caresiz kaldıgımda carem,derdim oldugumda dermanım...ve aynam yani kalemim ...benligimi ortaya koyabıldıgım tek gerçeklik...özgürlügün ta kendisi...vede o hayattaki tek saflıgım,elimde kalan ve hiçbir zaman kirlenmicek tek beyazlık..sizlerin uzun uzunadır belki olmazsa olmazları ...aşk yazımda gemılerden bahsetmiştim, benım ufak bir yelkenlım var ...içinde annem,aynam ve o var...malum ya tekne ufak fazlalık almaya gerek yok...sizin geminiz büyükse özenle yükleyin yolculuga cikinca geri dönme sansiniz yok diye düşünün...annem hep benımle kalsın,kalemim hiç bitmesin ve sen okadar güzel bir gelecek bizi beklıyorki....edalı sayfalar adlı yelkenli yolculuga hazırdır kaptan.....duydunuz ben yukumu aldım gıtme vakti başka limanda aynı yüklerle demir atmak ümidiyle...