..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Bu kitap çok gerekli bir açığı dolduruyor. -Moses Hadas
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Düşler > eda kaplan




15 Aralık 2010
Kim Gitmek İstemedi ki...  
eda kaplan
zordur hayata delice tutunup kalmayı seçmek


:AFDB:
kadın sesizce kalktı.dısarda alabildigine bir yagmur vardı.korkmadı ,hızlıca üstünü giydi .elınde cantasından baska aldıgı tek esya kırmızı şapkası oldu.arkasına bile bakmadan cikti.ve bırdaha geri dönmedi.kim denemediki bu gidişi .ama hep bir dönüşü oldu gittniz ve orda kalmayı secmeden geldiniz.20 yasında iken 3 yaşinda bir cocugun gözünden hayata bakmayı denediniz mi ?onunda hayatı git gelleri doludur ,aldıgı oyuncayı dıger gün istemez o yaşta başlar git gellerimiz.niye kalmalıyızki burda.ailemız,okulumuz,tutkumuz,askımız,neydi bizi buraya baglayan.ınsan herseye alısmaz mı .ordada bır hayatımız olur deyıp neden gitmeyı secmıyoruz.yada durun merhaba demeyi cok kolay hoscakal demeyi neden zor sanırız.daha kolaydır oysaki hoscakal demek.kapıyı kapatır devam edersiniz.mechule giden bir gemi kalkar bu limandan demiş ya sair .sizin geminiz hangisi ?şu ufak ,umutla yüklü olan mı?yoksa şu kocaman ama içinde hiç yükü olmayan mi,yada şu ufak ama içinde bir cok duygu yüklü olup denize yeni açılan mı?kimi sesizce gider ,kiminim seslidir gidişleri.kımı umarsızca cıkar kapıdan,kimi ufak bir not bırakır kendine dair.kalmak yada gitmek size kalmiş..ama ıkısıninde bir nedeni olmalı ..nereye yol aldıgınızı bilmezseniz okyanusta kaybolur gıdersiniz..anları da yaşamalı insan ,kalsada gitsede .durdugun noktayı bilırsen gene aynı yere gelmen olasıdır...



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın düşler kümesinde bulunan diğer yazıları...
Annem Aynam ve O...
Sahne Seyirci ve Çatişma...

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Hayrola Yolculuk Nereye Gençler?
Kışın En Masum Mevsim Oldugunu Bilir Misiniz?
Aşk Üç Harftir Aslında
Parmagınızdaki Alyansın Ne Demek Oldugunu Hiç Düşündünüz Mü?

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Cevriye [Öykü]


eda kaplan kimdir?

edebiyat bölümü 1. sınıf öğrencisi

Etkilendiği Yazarlar:
etkilenerek ilerlemek....yada yazılana eklemek...herkesın etkılendıgı bırı vardır sonucta...


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © eda kaplan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.