Sevginin ölçüsü ölçüsüz sevmektir. -Spinoza |
|
||||||||||
|
batu yirimidört sarı ve onaltı santim üç parmak algının sinyalinden yürüyerek mekaniğin işlemeli ivmesiyle çizgi fasılası kağıdında kırmızıya döküldü. rapor iki; an ve zaman kendi kütlesini bedeninin bir uzvuyla birleştirip düşünce yumağının hakimiyetsiz duruş parantez hattında sinyali istifleyip anlamlaştırarak giydirip düzen sarkacına uzattı pür noksan ve dalımsı. rapor üç; an ve zaman anlamlaşan düzen algısının yansımalarında yürüyorken kadın kaldırımda içinin teleşesiyle üzgünlüğüne bulaşan çaresiz bakışların an boşluğunda karşılığını bulmadığını zaptını kayda aldı ümmü alim. rapor dört; an ve zaman aralıktan süzülen toz hüzmesinin başka şehrin ışıklarına ait moleküllerini uhrevi nakş boyutunda aktararak maceranın son istim fısıltısında sundu beden çürümelerinin başladığı yaşam belirtilerinin ılgıtlı ambiansına yenik düşmesi görsel bir iniltiydi. rapor beş; an ve zaman çocuk tüm bu dizilimlerin kapsamında kokunun korkuya sanrıya ve acıya tutunmuş çığlıklarını sesin titreyen melodisindeki kıvrımlı armonilerin kainata düşürdüğü esintinin ela gözlerini yaran duygusal didişmelerini saçlarının iliğine iliştirdi o yadigar işlemelerin ardından sizi anlatamadım hiçbir zaman diyerek çiçek bakışlara ekledi damıtarak damla damla baharı göz yaşlarında insan olmayı dinledi.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © salim genç, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |