Sanatçının işlevsel tanımı bilinci neşelendirmektir. -Max Eastman |
|
||||||||||
|
dört duvarın içindeyim hafiften kararıyor hava oturduğum yerden yazıyorum karşımda duran ne bulut nede sevinçli bir çocuk el yapımı bütün nesneler lakin üç adım gibi herşey üç metre gibi sanki uzatıyorum ellerimde tutamıyorum dostum sen anlarsın yanlızlık nasıl çığlıktır nedenli zordur bağlanmışsın bir ipin ucuna atılımışsın kuyuya hani bağırırsında duyan olmaz senden başka yüzün bir duvara dönük mededet umarsın cansızlığın mucizesinden. yanlızım dostum bir kapı duruyor ileride ileride bir yol yollarda insanlar bakıyorum aynaya benmiyim farklı olan yoksa akıp giden ayaklarmı yeni bir koltuk aldım kendime o teneke az canımı yakmadı üstüne oturmaktan kıçımda çıban çıktı kıydım paraya aldım yenisini diyecek yok keyfine kaba etimin fakat hasan rahat ettiremedim şu yüreğimi acımı acı tepiniyor her gece korkuyorum kopacak diye çatlayacak diye orta yerinden kendiğimi düşündüğümden değil korkum göğü ve dostlarımı iki kadeh rakıyı şiirlerimi efkarlı bir söyleşmenin arkasından ağlamamayı saatlerce. yanlızım dostum o ağacıda budattım önce umutluydum filizlenir diye bahara sen doğa adamısın ağacı yeşili iyi bilirsin boy vermez deyince ürktüm kızdım biraz kendime fakat toprak dedin hasan toprak yaşatır dedin onda cevher var üzülme dedin alırız bir balçık sıvarız dedin su serptin içime sağol. birde son günlerde nereye dokunursam cereyan çarpıyor anlamadım gitti kaçakmı var diye sağı solu etüt ettim fakat hasan tahtadan da cereyan geçmezki belki benim kuruntum belki şizofrenik bir durum ama yinede içimde bir giz var onuyor kıpır kıpır heyecanlanıyorum sağa sola bakınıyorum taze bir umudun doğum sancısı gibi yanlızım dostum kalemim kağıdım birde hatıram var duyabildiğim uzun karanlık bir yolu gözlüyorum da seni görüyorum yüreği dost bana kederlerini anlatmayacaktın hasan hüzünleniyorum büsbütün benimmiş gibi tüm dertler varı yoğu sildim artık bir pazar günleri gülüyor yüzüm haftalar bir güne indi sen anlarsın yanlızlığımı dostum hasan iki gözüm.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © salim genç, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |