Bir önyargıyı yok etmek, atomu parçalamaktan daha zordur. -Einstein |
|
||||||||||
|
Bu kadarmış dostlar. Sakın üzülmeyin, sakın dert etmeyin ve sakın ama sakın bu yazıyı okumayın. Gidin dart oynayın, içki için, televizyon izleyin, bilgisayar oynayın, ama bunları okumayın. Ve iyi bir işmiş gibi bahsedin bundan. Sizin suçunuz değil. Düşünmeyin, değmez çünkü bu kelimelere, bu ruha. Vicdanınız rahat, gönlünüz hoş olsun. Kaybettiğimiz ve belki de hiç sahip olamadığımız değerleri bırakalım. Yarışmanın bir alemi yok. Nasıl olsa anlamsız, nedensizlik içinde herşey. Başlamadan biten bir çember gibi, sadece küçük bir nokta. Gelin O azgın, koca dalganın bir parçası olalım hep beraber. Eğlenelim, hor görelim, kendimizden ayrı, apayrı ruhları yaşayalım. Bir an bile tereddüt etmeden, kendimizi görmeden geçip gitsin zaman. Doğayı yaşamayın. Temiz hava, o da ne, boş verin ; kafa yapar. Çiçekler ; ezin ezebildiğiniz kadarını. “Lütfen çimlere basın, acımayın”. Değerlerimize gelince. Ne zaman değer verildi ki onlara. Umursamadan değişin. Uzaklaşın kendinizden. Anlayın artık ; sizi değil, duygularınızı değil, artistlik patinajı seviyorlar. Evet on üstünden dokuz. Bu daha iyi. Mucizeler dediler, aşk dediler, hep ama hep kandırdılar. Şimdi de vicdanımızı saptırıyorlar, inancımızı. Kim demeyin sakın, kafanızı yormayın. Dışarı çıkın, cevapları size doğa versin. Sıcak asfalta, dar sokaklara –eğer doğa denecekse- ve üzerinize üzerinize gelen insanlara dikkat edin ama. Özellikle dikkat edin, cevaplar onlarda çünkü. Üstelemeyin hiçbir düşüncenizi, kimseciklere anlatmayın. Nasıl olsa anlamak bile istemiyorlar soru işaretlerini “?” “Senin düşüncene katılmıyorum” , “Hayır abi öyle olmaz” , “Bu konuya spekülatif yaklaşırsak....” , DİNLEMEYİN. Onların yaptığı gibi yapın. Bir kulağınızdan girsin, ötekisinden çıksın. Laflar uçuşsun havada, senfonilerini yaratsın ve perdeler evet perdeler açılsın. Ya siz? Siz ne yapacağız diye düşünmeyin. Hadi, şimdi uzaklaşın. Çünkü : BİTTİ .
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Nazmi Ünar, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |