..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Herkes aynı notayı söylediğinde uyum elde edilmiş olunmuyor. -Doug Floyd
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Eleştiri > Yazarlar ve Yapıtlar > H.Deniz Hatipoğlu




11 Aralık 2010
İzedebiyat Ayrıcalığı  
Eleştiri denince illa kötü manası akla gelir ya; ama ben iyi yönden bir değerlendirme yapacağım

H.Deniz Hatipoğlu


İnsanlar hep olumsuzlukları görüyorlar, güzel olanları paylaşmadıkları için belki de bu kadar depresif davranıyorlar. Birbirimize güzel sözler söylemek geçmiyor içimizden, hep birbirlerine suç atmakla meşgulüz çünkü.. görmek istediğimiz kadar görürüz görmek istemediklerimizi görmeyiz ..


:AIBG:
Eleştiri denince illa kötü manası akla gelir ya; ama ben iyi yönden bir değerlendirme yapacağım ….

İnsan eskiye bakınca anlıyor bazı değerleri. Ne varsa ekside var demişler ama yenilerde çok hoş; yeterince saygı gösterilirse tabiî ki..

Benim ilk acemi yazılarım, ilk şiirlerim bu sayfalara dökülmüştü yıllar önce.
Yazılarım için bir uyarı almadım; neden şunu şöyle, bunu böyle yazdın, sil çabuk diye!

İnsan kendini bir güvende hissediyor, aile gibi görüyor adeta; yazdıkça yazası geliyor ne bileyim işte..
Komşu oluyorsun sitede her kesim insanla..
Bazılarıyla aynı düşünceyi paylaşıp, bazılarının da farklı olduğunu görüyorsun. Türkiye’m gibi renkli yaşıyor düşüncelerimiz ama kısıtlama olmadığı için özgürce yazabiliyorsun.

Belki başkasının özgürlüğüne dokunan hakaretler babında olsaydı yazılar, belki bu anlamda sınır getirilirdi..
Site yöneticilerini bu anlamda kutluyorum. Sayfa düzenleri çok düzenli ve yazıların okunması için değişkenlik arz ediyor. İnşallah uzun yıllar bu şekilde devam eder, temmennim bu doğrultuda. İzedebiyat sitesiyle tanışmam nasıl oldu bilmiyorum, ama yazılarımı paylaştığım bu yer benim mutluluğumu pozitif yönde etkiledi; ben paylaşmayı çok seviyorum çünkü.
Bu yazıyı yazmamdaki gaye; insanların birbirlerine hep eleştirel yaklaşmalarından sıkıldığım için birazda. İnsanlar hep olumsuzlukları görüyorlar, güzel olanları paylaşmadıkları için belki de bu kadar depresifler. Birbirimize güzel sözler söylemek geçmiyor içimizden, hep birbirlerine suç atmakla meşgulüz çünkü.. görmek istediğimiz kadar görürüz, bilmek istemediklerimizi görmeyiz ..

İzedebiyat sayfasında emeği geçen bütün arkadaşları canı gönülden kutlarım. Sitedeki komşularıma da selamlarımı sunarım; zaman ayırıp yazımı okudukları için…

Sevgi ve selamlarımla
H.Deniz Hatipoglu
2010 Aralık

.Eleştiriler & Yorumlar

:: İçten bir yazı..
Gönderen: Göktu Kara / , Türkiye
12 Aralık 2010
Güzel düşünceler bunlar,benim de sevdiğim bir site burası, sade ve güven verici..




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın eleştiri ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Ne Kadar Dürüst ve Ne Kadar Değerliyiz...
Çocuğunun Kötülüğünü Kim İster
Akraba mı / Akbaba Mı!
Din Dersi Temizliği
Pastanın Bütünü
Kadın Olmak mı Olmamak Mı...
Babalar Duymasın!
Biz Olmadıktan Sonra
farkındalık
kendimizle kaldık...

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Gelecekten✨ [Şiir]
Sonsuzluk [Şiir]
Bugün [Şiir]
12 Nisan'a Dair [Şiir]
Aşk Döküldü Dudaklarından [Şiir]
Dünyaya Gelme Bedeli [Şiir]
Sessizlik [Şiir]
Her Vuruşta Rüzgârın Dansını Hissederdim [Şiir]
Son Bakış [Şiir]
Kördüğüm [Şiir]


H.Deniz Hatipoğlu kimdir?

. . . . bir varız bir yokuz gibi. . .


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © H.Deniz Hatipoğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.