Bilmek kadar kuşku duymaktan da zevk alıyorum. -Dante |
|
||||||||||
|
Neden duygusuz ve sevgisizler gülmek için neden bir neden ararlar sevgileri neden eksik tir aşkları bitik... Değişimin; yaradılışın muhteviyatı ile ilgili olduğunu hep sanırım. Nedense insanoğlu hep aynı yaratılmamamış gibi gelir bana; geçen yüzyıllara baktığımda... Geçen gün bir sohbetimde teyzem olan akrabam; nedese beğenirsiniz; '' insanlara ne olduğunu halâ anlayamadım...'' hımm dedim lafı alıp yakaladım ama bende de tık yok, ben lafta obur olan ben..:)) kelimelere yitik kaldığımı hissettim. Eee ne de olsa benimde ne zamandır düşünüp kendime bile soramadığım bişiydi bu. Düşlerini kurduğumuz gerçeklerin görüntüsünde , beyin bize oyun oynamaktadır. Biz ne idik kimdik neden burdayız hangi rolde oynamak isterdik seçme şansımız olmadı ne anamızda ne de babamızda.. o zaman herşey planlanmış; belki benim bu yazdıklarımda dahildir kimbilir... içim acıyor bazan, aklım yetmiyor çıkmaza giriyorum. yetmek dedim de aklıma geldi oburluğumuz... tesadüfen olmamış dedi bir arkadaşım, herşeyin planla aksettiği yolunda fikri, tarafsızlığımı korudum ama ona da hak vermemek elde değil ki... insan ne kadar daha gelişecek acaba?..ya gelişirken duygularını iyice kaybederse... günümüz taoplumunda kime güveniyoruz; komşu, esnaf, en yakın bildiğin akraban mı....? haberlere bir bakalım çocukların başına gelenleri, sapıklığın hat safhada olması, cinayetlerin artması... ya nasıl güvenirsin o zaman. İşte çocukluğumun yılları 80 ve sonrası neden o sıralar olaylar yoktu, korkmazdık hiç komşudan karşı manavdan.. işte demek istediğim insanların gelişirken bazı duyumsamalarını da yitirdikleri varsayımı... ya onlar galip gelecek aşkı tamamen bitirecekler sevgi sadece söz ve cinsellikte sınırlı kalacak... ya da . . . . . . . . . . .
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © H.Deniz Hatipoğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |