"İnsanların bazen neye güldüklerini anlamak güçtür." -Dostoyevski |
|
||||||||||
|
Yaz ve sil. Seni anlatmaya cümle kuramamak. Her başladım zannettiğim cümleyi tekrardan silmek. Seni anlatmaya akıl bulamamak. Her toparlandığımı zannettiğimde aslında zihnimin en meşgul olduğu zamana denk gelmek. Seni söyleyememek. Her dilimin ucuna geldiğinde zaten seni telaffuz ediyor olmak. Sesini duyamamak. Her duymak istediğimde avazım çıktığınca adını çığırmak. Yaz ve sil. Sende tükenmeye doğru hücre hücre bitmek. Erimek yavaş yavaş. Doyamamak her gördüğümde. Son bir sigara daha yakmak son sigara diye kendini kandırmak adına. Dumanını hayatımın dumansız hava sahasına üflemek. Sen benim hayal kırıklığımın resmisin. İstediğim her şeyin reddisin. Evetlerime hayırsın. Her burada dediğimde kaybımsın. Yıkılmış dünyamın enkazısın. Sen en büyük en vazgeçilmez en inatla söylenesi gelinen keşkemsin. Geçmişimde taze şekilde şoklanmış olarak zihnimi, bazen kusturan bazen hayata küstüren bazen manalı bir tebessüm yüzümde çizensin. Sen daha bir satır bile yazmadan bana kırılan kalemsin. İlmik boynuma geçmeden korkudan kalpten götürensin. Yaz ve sil. Kimlik savaşı vermek kendimle sen olmak arasında. Ölmek ya da yaşamak, senin için ölmek ve sana sadece sana kalmak pahasına. Gitmek ya da kalmak, gitsem de seni yanımda götürmek, kalsam da seninle kalmak yalnız başıma. Ve senin bilmemen ve senin hissedememen ve senin okuyacak olman bilmediğin ve hissedemediğin birinden gelecek olanları. Tak kafana merak et peşine düş umut verici cevaplar yaz yalvar hatta. Günlerce inat et. Israrla devam et en etkileyici süslü cümleler kur dikkat çekmek adına. umudunu başından beri yitirmiş üç kuruşluk hayale değer verdiğini benliğini tatmin etmek adına ısrar et. Oku ve sil. Dediklerimi boş ver.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © AGAH FIRAT YILMAZ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |