..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Her insanda insanlığın tüm durumları vardır. -Montaigne
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Unutulamayan Dönemler > AGAH FIRAT YILMAZ




28 Ekim 2010
Hadi Yaz Parmaklarım  
AGAH FIRAT YILMAZ
YAZMAYI TEKRAR ÖĞRETTİ


:BBFB:
HADİ YAZ PARMAKLARIM

Hadi yaz parmaklarım. Şimdi zamanıdır uzun zamandır yazmayışının. Hele ki suskun kaldığın şu kısa zamanın inadına yaz. Bir sigara yak ve dumanını en bohem şekilde üfle hayatının suratına. En ağır küfürlerle çık karşısına. Çık ki seni görünce kaçası gelsin her defasında. Hayatı sevmediğini bile bile, yaklaş en illet halinle. O şimdi kaçıyor ya,yapış sülük gibi yakaladığın her yerde. Karşına çıktığı her zaman saldır köpekçe. Her terk ettiğine her terk edişine manalı bir tebessüm gönder pulu olmayan mektupçasına. Geceyi uyandır uykusundan, gündüzü bırakma aydınlığa.
Hadi yaz parmaklarım. Şu buhran saatte titresin kâğıdın. Kalemin yazarken kırılsın. Yazacakların yok satmasa da okuyan gözler sıkılsın. Ne de olsa Süreyya diye bir yıldız kaydı gitti ve artık dönmeyecek. Görmediğin bilmediğin şeyi kaybetmek. Her neyse sen yazmaya devam et parmaklarım. Süreyya demiştik değimli? Ha işte dediğim gibi. Sahi nereye gitmişti bu Süreyya. Yazmıştı parmaklarım ama okuttuğum gözlerimi yanlış seçmiştim. Bilmem ki ne demeli. Kızmalı mı, yoksa fıttırmalı mı? E kime kızmalı, neye fıttırmalı. Boş ver hadi yaz parmaklarım. Süreyya hissedecektir. Ben öyle hissediyorum.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın unutulamayan dönemler kümesinde bulunan diğer yazıları...
Seni Görmeden
Bir Hayal Kırıklığının Resmi

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Senden Uzaklık,sana Yakınlıktır
Ucuz Roman

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Ama Önce Uyan. Kalk [Şiir]
Git Desem (De) [Şiir]
Teşekkür Edemem [Şiir]
Yakarış [Şiir]
Senı İçimden,kendimi Yardan Attım [Şiir]
Özlemekte Laf mı? [Şiir]
Visal [Şiir]
Gel Canıma Sevdam [Şiir]
Olsaydım [Şiir]
Karabasan Sevdam [Şiir]


AGAH FIRAT YILMAZ kimdir?

. . .


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © AGAH FIRAT YILMAZ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.