Ölümden sonra yeni birşeylerin olduğu konusunda umutluyum. -Platon |
|
||||||||||
|
Sessizlikte ses var, Karanlığıyla örtü olan gecenin Kuytularında umut, Sükutunda taş yüreklere ekilen Taptaze kardelen çiçekleri var. Sadece bak dost, ses etme İki mancınık var Dergah’ta, İyiyi ve kötüyü mü simgeliyor? Kavgayı mı anlatıyor gelecek kuşaklara? Yoksa Balıklıgöl’deki sular kan, balıklar insan mı? Hisset dost, Çok sıcak var Urfa’da, Geceler sıcak, gündüzler sıcak. Kavganın, hırsın yakıcılığı mı bu? Yoksa Berivan’ın, Eleni’nin gülümsemesi mi ılgınca, Leyla’nın maviş gözlerindeki hayalleri, Olmayacak umutlarının, sessiz çığlığı mı? Düşün dost, Ya Harran Ovası, Savaş meydanı mı canların düştüğü Keleş seslerinin Can çekişlere karıştığı. Yoksa göz alabildiğine bereket, Ufka kadar nakış nakış emek mi? Sulanan fıstıklar, pamuklar mı Kızların, oğlanların umutları mı? Hayal et dost Gözlerini kapa, sadece hayal et. Güzel günler gelecek, Güzel günlerde güzel ülkemin insanları Umut ekecek ufka kadar, barış ekecek. Gelecek günden acı değil, gözyaşı hiç değil Mutluluklar bekleyecek…. Uzat ellerini dost Kilit olsun parmaklarımız birbirine. Uzat ki dindirelim tüm acıları Uzat ki kussun Fırat’ın suyuna kinini Yalancı umut satıcıları.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © ELİF ZEYBEK ÇAMKERTEN , 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |