Dün gece yine çok az uyudum, insanın elinden hiç bir şeyin gelmemesi ne kötü bir şeymiş. Hayatımızı kontrol altına alamamış olmamız ne kadar kötü. Ben her şeyi başkalarından mı bekledim yoksa kadere inanmazken kadere mi terk ettim her şeyi? Öyle oldu galiba ve kader benden yana değildi yine. Hem sen bana inanma hem de benden medet um, olur mu? Olmadı işte. Gece dualar ettim ama onlarda boşuna belli. Madem bir işe kalkıştın sonunu getir değil mi? Sonunda etkili olamadım. Her şey benim dışımda gelişti hayatımda etkili olamadım doktor ne dedi bana birkaç seans terapiye gelin, belki bundan sonraki durumlar için ne yapabiliriz bunu halledelim dedi. Peki ya bu halledilemez bir durum mu artık? Bilmiyorum çok üzgün olduğumu biliyorum sadece. Sağlıklı düşünemiyorum, bu zaten sağlıklı bir şey değilmiş ki. Aşk akut bir durum dedi doktor, yani had safhada ilerlemiş, hızlı ve ağır seyreden hastalık. Ben bu hastalığa ne zaman yakalandım, neden önlemini almadım. Önlenebilir bir şey mi aşk? Nasıl sinsi sinsi işledi ki bu içime farkına varamadım. Her şey çok mantık çerçevesinde giderken nasıl bu hale geldi, çok mu güvendim beynimin mantık yanına. Duygusal yanım buna içerledi sen bana güvenmiyorsun artık dedi de bunu mu getirdi başıma. Seninle kavga etmek istemiyorum duygusal yanım, eski defterleri açtırma bana yine. Ne faydanı gördüm ki? O yüzden de sana güvenimi kaybettim yıllardır. Sana küstüm, seni bir kenara bıraktım. Haksız mıyım? Ne zaman seninle yola çıksam ortada bırakıp ele güne rezil etmedin mi beni. Aptal dedirtmedin mi bana. Ama bak mantık tarafım öyle mi ya? Onunla hareket ettiğimde kariyerde oldu, Allaha şükür biraz da param. Ama sen ne yaptın paramı da harcattın, kariyerimi de aksattın. İkiniz bir arada geçinip gitseydiniz ne olurdu sanki? Bak ellerin kızlarına onların ki ne güzel anlaşıyor, birbiriyle. Çocukları, kocaları, kariyerleri, paraları her şeyleri yerinde. Kasım kasım ortalıkta kasılıyorlar. Ama sen ne yaptın, hep mantığın önüne geçmeye ondan üstün olmaya çalıştın. Onu yok saydın. İllaki hep ben dedin. Beni buralara getirdin, Seni yoksaydım uzun süredir. Hele ki aşk maşk meselelerinde seni hiç dikkate almadım biliyorsun uzun süredir. Ama intikamın acı oldu. Beni arkamdan hançerledin yine. Mantık yanım diyor ki bak yapacağını yaptı yine. O da seni kıskanıyor mu ne? Her şeye rağmen seni daha çok önemsediğimi içten içe biliyor, o yüzden de o da hırçınlaşıyor zaman zaman. Başlıyor o da beni yemeye. Ah ah ben nasıl baş edeceğim sizinle, benim uzlaşamayan iki yanım? Ne olur bir orta yol bulun, sen ona saygı göster o da bazen alttan alsın. Böylece yaşayım gideyim ben de, herkes gibi mutlu mesut.