..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Ağlamak da bir zevktir. -Ovidius
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > İlişkiler > Serap Demirtürk Özaltun - SERAP HOCA




15 Mart 2010
Yazılarım - 15  
Serap Demirtürk Özaltun - SERAP HOCA
Tökezlediğimiz her taşın altında bir minicik uçuç böceği size bakıyor merakla ve hiç bitmiyor bu döngü.Görmek, anlamak ve sevmek...Budur yaşamın özü.


:BDAF:
Var, bildiğini yap

Nicedir yüreğinin sesinde kaybolmayı diledim de savruldum kaldım ayak uçlarında yar...Nasılsın nicesin...bilmem...İyi misin hoş musun bilmem... Yoruldu yüreğim sensizlikte...sustum...Bir yolculukta mı karşılaştık seninle...bir zaman yolculuğunda...Bırak be yar...Hayata dair bana bir şey deme artık....İnsanla ilgili umut yükleme bana...Bildim ki...insan denen varlık ikilemlerin ortasında bir bileylenmiş bıçak...çaresizliğin kınını çıkarınca daha bir acıyor yüreği...Kanasa da yürek...sevse de gönül...taş bağırlı dağlara inat sırtını dönüyorsa seven...ben gayri hayata gülmem....Duydun mu sen de ağlayan bebelerin sesini...Sanki neden geldim der gibi ağlar...dünya denen limana...Gel...sen kaptan ol...ben miço...Sana halat vereyim...Olmaz demesen de gözlerin verir cevabını...Suskunluğundan güzel cevap var mı ki...Ben de sustum yar...Sustum ve al kanlar içindeki yüreğimi getirip kapının önüne koydum...Var, bildiğini yap.





8.12.2005/ Serap Hoca


------------------------

Vefasızlık Yakışmadı Sana


Böylesi yakın ve böylesi uzak olmak...ne zormuş bir tanem.
Hiç düşündün mü, yüreğinde kol gezen yüreğin senden haber beklerken nice yandığını ve hiç sızladı mı için ne yapar ki şimdi diye? Yok diyorsa yüreğin ne denir ki can...Ne denir ki anılar denizinin dibine gömülene...Koskoca bir hiç! Oysası yok, keşkesi bitmez. Yok olan kar taneleri geri gelmez ki! Bilir misin bir tanem, yüreğime bir serçe kanadıyla konduğunda içimi nasıl hoplattığını? Yürek yangınının alevini görmeyene kim gösterebilir ki o şuleyi? Bitmez bu sevda türküsü can, bitmez. Gönül bir kez kör olduysa, açmaz gözlerini ki görsün hüsranı. Hani düşler kurmuştum da gülmüştün bana. Bazen deli sevdalara doluyor da şu pervasız yüreğim, geliversem yanına diyor...Sonra büküyor boynunu suçlu bir çocuk gibi...Sen, hiç denizin ortasında tek başına kaldın mı yar? O yalnızlığı hissettin mi? Hissetme! İlikleri titriyor insanın...Kanı donuyor. Öyle bitimsiz bir acı ki o yalnızlık, tüketiyor insanı. Sen yalnız kalma can, sen daralma. Sevda kuşları gönderiyorum sana, camını tıklatsın. Bak desin, hani geçende budadığın güle adını vermiştin ya...O yar yolladı beni, bir bak da gel ne dedi: Nasıldır, nicedir...sor dedi. Geç mi yatar geceleri, çok mu içer sigarayı...Gene güldü mü gözlerinin içi güler mi...Bak,dedi.Elini yüreğine koysun dedi, gönlü ne diliyorsa yapsın dedi.
Şaşırma...Kızma bana. Umut atının terkisine binmiş değilim ki ben. Beklentisiz sevginin fermanını astım boynuma...Giderim yoluma...Gelsen de bendesin, gelmesen de.



25.4.2006 / Serap Hoca

----------------------------



Yaşamın Özü Kimde





Hayatın anlamı nedir? Kendimizi hayatın neresine koyup da yaşamaya çalışıyoruz? Güzelliklerin tadına varmak uğruna savrulurken birilerini mutlu etme telaşında kendimizi bulamıyoruz yerdeki hazan yapraklarının arasında.
Ne istemiştim yıllar önce kendi adıma ya da ne istiyorum şimdilerde kendim için? Artık anlamı ya da önemi var mı? Ne derseniz deyin, ne yaparsanız yapın suyun akışını değiştirmek mümkün değil.Sadece kaybetmeyi öğreniyoruz ve bu yenilgilerden ders alıyoruz, güç depoluyoruz ve yeni yenilgileri güler yüzle karşılamaya çalışıyoruz.Neden mi? Çünkü yaşamak, sonsuz bir orman...Her ağaç, bir kır çiçeğini saklıyor gölgesinde.Tökezlediğimiz her taşın altında bir minicik uçuç böceği size bakıyor merakla ve hiç bitmiyor bu döngü.Görmek, anlamak ve sevmek...Budur yaşamın özü.
Her nerede ve kiminle yaşarsak yaşayalım, içimizdeki umut kıvılcımını hep ama hep canlı tutabilmeliyiz.Gülen gözlerimizin ardındaki ruhumuzun buna ihtiyacı var ve bizim sevincimizden etkilenecek nice canlar var.




25.5.2005/ Serap Hoca




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın İlişkiler kümesinde bulunan diğer yazıları...
Yazılarım - 18
Yazılarım - 11
Unutamam Ki
Yazılarım - 12
Yazılarım - 14
Yazılarım - 17
Yazılarım - 16
Yazılarım - 13
Yazılarım - 10
Canımsın

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Kibritçi Kız
Asın Gitsin
Sana Söz Aşkım
Çetinim - 4 . 5. 1998
Hayata ve Cesarete Dair
Söz Mü?
Bir Küçücük Kır Çiçeği
Bu Bir Vedadır
Gittin
İnsana Dair

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Şiir de Neymiş! [Şiir]
Çığlık [Şiir]
Gelme [Şiir]
Taş Bağırlı Dağlar [Şiir]
Gidene Ağıt [Şiir]
Yürek Ağlar, Gözyaşı Yerine [Şiir]
Kan Gülleri [Şiir]
Gitmeyeceğim [Şiir]
Serap Hoca' Dan [Şiir]
Nerdesin? [Şiir]


Serap Demirtürk Özaltun - SERAP HOCA kimdir?

YAŞAMI DOLU DOLU SEVEN , MUTLULUĞUN İNSANIN İÇİNDEKİ KIVILCIMA BAĞLI OLDUĞUNA İNANAN BİRİ. . .

Etkilendiği Yazarlar:
YAŞAR KEMAL,FAKİR BAYKURT,TEVFİK FİKRET,NAMIK KEMAL,YUNUS EMRE


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Serap Demirtürk Özaltun - SERAP HOCA, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.