..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Yaşamın her anı hakkını ister. -Goethe
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Erotik > silgi




1 Ocak 2010
Hay Bir Kunduz  
bazı konuşamamalar

silgi


- bu sefer ne düşünüyorsun? - ben amuda kalkayım, sen içime gir.


:CCBC:
-     iyi de bütün bunlardan bana ne.
onu ne kadar çok ve nasıl sevdiğimi örneklerle anlattığım uzun söylevime verdiği tepki bu oldu.
-     hay bir kunduz!
-     o bir kunduz değil, bin kunduz. örnekleri hep yanlış verdin bari alıntıyı doğru yap, diye kırıcı bir düzeltme yaptı hemen.
-     bir veya bin, dedim. üç bin, beş bin, on bin olsa ne yazar. gönül yazar esprisini yapma ağzına sıçarım, zaten canımı sıktın, hayallerimi kırdın, büyüyü bozdun, diye ekledim.
-     sondan başlayayım. senin büyü dediğin 24 saat sevişmek. ortalama 5 boşalmadan haftada 30 kez boşalmak.
-     ortalama 5 olunca haftada 35 olur, bari çarpım tablosunda hile yapma, diye sırıtarak düzelttim, sanki az önce canı sıkılan, hayalleri kırılan, büyüsü bozulan ben değilmişim gibi.
-     sen busun işte, dedi. bir sinirlisin bir neşeli. gel-gitler arasında yaşıyorsun.
-     ben gelip giderken mutluluktan inlediğini unutma, diye ekledim bu sefer sırıtmayı keserek.
-     sana inanamıyorum, dedi. ruhuma o büyülü dokunuşları yapan, beni bulutların üzerine çıkaran, başka dünyalara götüren adam, nasıl hoşuna gitmeyen ilk cümleden sonra bir öküze dönüşebiliyor.
-     senin ruh dediğin hayatım, hayatımda gördüğüm en güzel göğüs uçları, bulut dediğin her gün itinayla değiştirdiğim beyaz çarşaflar, başka dünyalar dediğin de kredi kartımın limitlerinin amına koyan cafcaflı restoranlar.
acımasızlık sırası bendeydi ve sıramı vermeye hiç niyetim yoktu. hiçbir şeyimi vermeye niyetim yoktur oldum olası. otobüslerde yaşlılara yer vermek dahil. bir sonrakine binselerdi psikolojisinden hiç çıkmadım akbilli yıllarımda. ve yanlış yaptığımı da hiç düşünmedim.
-     neyse bu muhabbet bitmez. daha önce de denemiştik hatırlarsan konuyu kapatmayalım, sonuca bağlayalım, hayata devam edelim taktiğini. hiç bağladığımız olmadı. konu ne kadar konuşursak konuşalım havada kaldı. hatta genellikle giderek şiddetlendi. bu kez sonuca bağlama sevdasından vazgeçelim istersen, dedim.
-     haklısın, dedi. sonuca bağlayamadık hiç. ama şunu da unutma, ne kadar şiddetli bitmişse tartışmalarımız ondan sonraki ilk sevişmemiz o güne kadar ki en iyi sevişmemiz oldu, dedi.
-     üç dakika önce söylediklerini unutmuş olsam senin sırf daha güzel sevişelim diye tartışma çıkardığımı düşüneceğim.
-     konuşurken saat mi tutuyorsun? madem çok dürüstüz, itiraf edeyim. arada bir sevişmelerimiz monotonlaşınca saçma tartışmalar çıkardım. daha çok zevk almak için biraz üzülmeyi göze aldım.
-     bu sefer ne düşünüyorsun?
-     ben amuda kalkayım, sen içime gir.
-     yuh, dedim. hem benden 15 santim uzunsun hem de açı çok ters. avrupalı olsan o fark bu pozisyonda işe yarardı, ama sen tam bir türksün, bacakların tam 15 santim. o pozisyonda ancak dilim girebilir içine.
-     çok şakacı gördüm seni. komplekslerin depreşti yine bay kısa. sandalye diye bir eşya var, vasat olan her evde bile. eugene ıonesco “-ler” ekini ekleyip bir oyun bile yazmış onlar için. aynı bizim ilişkimiz gibi traji – komedi.
-     genel kültürün süper. çoğunu okumamış olsan da maşallah bütün kitaplardan haberin var. ama ikili ilişkiler konusunda zayıfsın. özellikle erkeklerle. daha da özellikle benimle. ama bay kısa için sadece şu diyebilirim. kısa olan sadece boyum. hatta lisede arkadaşlarım benim için “siki boyundan uzun olan tek insan” derlerdi. lütfen yavaş, dediğin günleri unutup laf sokmayı bırak.
son sözü o söyledi her zamanki gibi.
-     ben hazırım, sen istersen kendi kendine konuşmaya devam et, ben de kendi kendimi becereyim.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın erotik kümesinde bulunan diğer yazıları...
Aşkın Aşrabı Şarabın Aşkı
Minyatür Fahişe
Matematik

Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Lucifer'in Şarkısı
Yaşadıklarımı Seçtim Yazmak İçin
Kısaca

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Deneme - Yanılma Sınavı [Deneme]
Sen Eyyyy! [Deneme]
Aşk ve 31 [Eleştiri]


silgi kimdir?

dağınık ve kırılgan

Etkilendiği Yazarlar:
Vüs'at Bener, B.Karasu, Y.Atılgan, O.Atay, E.Ayhan, İ.Özel, E.Cansever J.L.Borges, J.Cortazar, C.Meriç, AH Tanpınar!


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © silgi, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.