..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Gerçeği arayan bir insan, öncelikle her şeyden gücü yettiğince kuşku duymalıdır. -Descartes
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Aşk ve Romantizm > obscure(anlaşılması güç)




21 Aralık 2009
İki Ölü  
obscure(anlaşılması güç)
o gün iki canlıyı gömdüler diri diri. o gün iki ölü hortladı yaşamak için.


:BJBE:
Tatlı bir rüzgâr eser uzaklardan. Seni getirir bana. Ona yüklerim tüm sevgimi sana iletmesi için. Biliyorum uzaklarda bir yerlerde hala beni düşünen bir sen varsın. Burada da hala seni sevmekte olan bir ben varım. Rüzgâr git onun kulağına fısılda söyle ona onun burada bir bekleyeni varmış çabuk dönsün gittiği yerden. Dönülmez miymiş gittiği yoldan. Çıkmaz bir sokağa mı girmiş. Yolun bir tarafında ben varım diğer tarafında ise sen varsın. Biliyorum ne oradan buraya ne de buradan oraya bir geçiş var. Oysa daha dün elimi tutuyordun. Daha dün gözlerimin içine bakıp seni seviyorum diyordun. Nasıl oldu da şimdi aramıza bu duvar girdi. Sen mi istedin ben mi? Neden beni terk ettin? Neden bu duvarın arkasında bıraktın beni? Duvarın bu yanı çok soğuk sensiz. Hadi gel de kurtar beni. Gelemez misin? Gittiğin yerden dönülmez mi? Her şeyin çaresi vardır derler. Bu ayrılığında bir çaresi yok mu? Beni de yanına al o zaman. Beni burada tek başıma bırakma. Hani hep derdin ellerimiz hiç çözülmeyecek diye. Şimdi niye beni burada çaresiz, umutsuz, sensiz bırakıp gittin? Neden bıraktın ellerimi, hayatı, beni? Hadi gel artık. Çok yattın orada. Biliyorum şaka yapıyorsun. Biliyorum daha fazla dayanamayacaksın sevdiğinin üzülmesine. Biraz sonra o yattığın yerden kalkıp şaka yaptım hayatım diyeceksin. Kalkıp sarılacaksın bana. Ben seni nasıl bırakırım diyeceksin. İnsan hayatını hiç bırakır mı diyeceksin. O zaman ölür ya diyeceksin. Ama hayır, bunların hepsi benim hayalim. Tek gerçek var. Artık sen o duvarın arkasındasın. Bana, sevgimize güvenemedin ki bizi ayırdın. Oysa her şeyin üstesinden gelirdik biz sevgimizle. Aramıza ölüm duvarını soktun. O bıçakla kendi canına kıydığında benim canıma da kıydın. O mezara iki hayat sığdırdın. Ben de bu tarafta iki ölü hayat yaşatıyorum. Gelmeyeceksin biliyorum artık. Ama kabul edilmesi imkânsız bir şey bu. Her şeyin bir çözümü, çaresi olabilecekken sen çaresizliği seçtin. Ama ben senin her seçimine saygı duyarım. Artık ben de o mezarda seninleyim. Seni gömerlerken iki canlıyı gömdüler diri diri. Senin mezarından dönerken iki ölü hortladı yaşamak için.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın aşk ve romantizm kümesinde bulunan diğer yazıları...
Gittin
Apartman
Geçip Giden Hayat

Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Düşünen Adamın Sonu

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Kanlı Karanlığın Sırrı [Şiir]
Bir Gidiş Karesi [Şiir]
Sen Bilirsin Git [Deneme]
Kahvenin Yalnızlığı [Deneme]
Cevapsız Sorular ve Cevapsız Çağrılar [Deneme]
Sensiz Hayat [Deneme]
Tatlı Zehir [Deneme]
Özgürlük ve Sonsuz Aşk [Deneme]


obscure(anlaşılması güç) kimdir?

hayat herkese gösterir soğuk yüzünü. işte o soğuk günlerde tek sığınak olur edebiyat.

Etkilendiği Yazarlar:
içimdeki duygular


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © obscure(anlaşılması güç), 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.