..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Mutlu köle çoktur. -Darwin
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > obscure(anlaşılması güç)




6 Haziran 2008
Cevapsız Sorular ve Cevapsız Çağrılar  
obscure(anlaşılması güç)
Ayrılırken geride kırık bir kalp ve cevapsız sorular bırakıp gittin. Gitme demeyeceğim. Kal da demeyeceğim. Ama neden diye soruyorum.


:BAJB:
Tüm aşk şarkıları beynimin içinde dönüp bir söz oluşturmaya çalışırken ben seni düşünüyorum. Hepsinden bir parça alıp hangisi beni anlatıyor diyorum. Ama hiçbiri aradığım olmuyor. Sayfalarca yazı okuyorum birisi ayrılığımın yarasına merhem olur diye. Ama hiç biri geçirmiyor acımı. En sonunda ben kendimi anlatmalıyım diyorum. Bu sefer kelimeler senin için dönüyor aklımda. Sana olan sevgimi anlatmak için hepsi sıraya girmeye çalışıyor. O bakışın, o sesin, o sözlerin hepsi tekrar tekrar aklımdan geçip beni acı uçurumlarına yuvarlıyorlar. Hala aklımda neden sorusu dolanıp duruyor. Neydi sorun diyorum. Ben onu bu kadar severken neden ayrılmak istemişti? Artık beni sevmiyor muydu? Yoksa onu sıkmış mıydım? Yoksa uzaklığa mı yenik düşmüştü sevgimiz? Neden bana bir cevap bile vermemişti? Neden benimle konuşmaktan çekinmişti? Yoksa başka birini mi seviyordu? Tüm söyleceklerini kabul edecekken niye benimle konuşmuyordu? Konuşursam ayrılamam da neyin nesiydi? Eğer konuştuğumuzda ayrılamayacaksa beni hala seviyor muydu? Eğer seviyorsa niye ayrılalım demişti? Konuşursa sadece benim halime üzüleceği için mi ayrılamayacaktı? Neden bir cevap vermiyordu? En önemlisi ben ne yapmalıydım? Her aklıma geldiğinde derin hayallere dalan ben onu unutmaya mı çalışmalıydım? Ama nasıl yapacaktım ki onu bu kadar severken? Her güne onu düşünerek başlayıp, her an onu düşünürken, ondan gelen en ufak bir mesaj bile tüm günümün mutlu geçmesini sağlarken, onun seni seviyorum demesini duymak dünyanın en güzel mutluluğuyken ve her akşam onu düşünerek uyurken nasıl olurdu da unuturdum onu? Nasıl yapardım bunu? Ama en kötüsü ben bunları düşünürken o neler düşünüyor diye düşünüp aklımdan kendi azap senaryolarımı yazmak. Peki, benden nasıl isterdi bunların hiçbiri olmamış gibi onu unutmamı hem de aklımda bunca soruyu yanıtsız bırakmışken?



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Sen Bilirsin Git
Kahvenin Yalnızlığı
Sensiz Hayat
Özgürlük ve Sonsuz Aşk

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Tatlı Zehir

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Kanlı Karanlığın Sırrı [Şiir]
Bir Gidiş Karesi [Şiir]
Gittin [Öykü]
Düşünen Adamın Sonu [Öykü]
Apartman [Öykü]
Geçip Giden Hayat [Öykü]
İki Ölü [Öykü]


obscure(anlaşılması güç) kimdir?

hayat herkese gösterir soğuk yüzünü. işte o soğuk günlerde tek sığınak olur edebiyat.

Etkilendiği Yazarlar:
içimdeki duygular


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © obscure(anlaşılması güç), 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.