..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Olgular görmezden gelindikleri için var olmaya son vermiyorlar. -Huxley
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > obscure(anlaşılması güç)




6 Haziran 2008
Kahvenin Yalnızlığı  
obscure(anlaşılması güç)
Görmeden sevmek sevgilerin en yücesidir. Değerini bilmek gerekir.


:BAHD:
Gecenin bir vakti aniden bir ses uyandırıyor. Şaşırıyorum. Çünkü evde yalnızım biliyorum. Ama hiç kuşku duymuyorum sesin gerçekliğinden. Çünkü gerçekten de duydum o sesi. Peki, ama kimdi konuşan? Hiç korkmadan karanlıkta bir süre oturuyorum sesin gelip beni tekrar bulması için. Birkaç saniye yetiyor sesin sahibini bulmama. Ses içimin derinliklerinin sesiymiş. Sen beni bırakıp gittiğinde açılan uçurumlardan gelen, o zamanlardan hatıra kalan bir ses kırıntısı uyandırıyor beni. Amaçsızca uyanmak biraz sinirlerimi bozuyor. Ama sonra anlıyorum her şeyin bir sebebi olduğu gibi bunun da varmış meğer. Uyku sersemi kendimi bilgisayarın başına atıyorum içimdeki ses seni orada bulacağımı söylediği için. Elimde en sevdiğim büyük fincanım bilgisayarın başına geçiyorum. Rastgele bir şarkı açıyorum. O şarkı senin benim için çaldığın şarkıdan başkası olmuyor. İçimdeki sesin marifeti olsa gerek. Ama bu da amaçsız bir tesadüf değil işte. Tam şarkıya yoğunlaşıp onu senin sesinden duymaya başladığım anda olan oluyor. Bir anda dökülmeye başladı kelimelerle gözyaşlarım. Ellerim benden bağımsız aklıma gelen her kelimeyi yakalayıp sayfaların suratına çarpıyor adeta. Gecenin karanlığında aydınlık bilgisayar ekranının karşısında seni bulmayı umut ederken senin anılarınla hayata tutunmaya çalışıyorum. Boğazımda düğümlenen gözyaşlarının acılığını kahvenin acılığıyla unutmaya çalışırken fark ediyorum. Ben de çok farklı değildim aslında sıcak suyun içindeki sade kahvenin yalnızlığını kendiminkine katık yapmaya çalışırken. Kimsenin duymayacağı gecenin bir vaktinde hala gözlerim senin bir işaretini bekler. Tek bir söz tüm dünyamı mutluluklarla süsleyecekken sen beni acılar içinde bırakmaya karar verdin. Bunun için seni suçlamıyorum. Sana dön de demiyorum. Çünkü biliyorum ki gidene dön denmez. Ama sorun neydi diyorum hala. Aslında bu sorunun cevabını bu kadar iyi bilirken sormam biraz gereksizken yine de kendi acımı biraz olsun dindirmek için soruyorum. Biliyorum elbet aşkın gözden ırak olan gönülden de ırak olur sözünü. Ama bizimkinin diğer sevgiler gibi olmadığını düşünmek istiyorum. Ne sen ne de ben sıradan bir insandık. Sevginin değerini bilen biriydin bence sen. Hem insanlar tanrıya inanıyorlar değil mi? Onu seviyorlar değil mi? Peki niye birine görmeden inanamıyorlar? Niye kalbine birini yerleştirirken kalbini gözlerinin tutsaklığına veriyor? İnsan görmeden de sevemez mi? Seni de anlıyorum. Kim istemez ki sevdiği insanı her an görmek. Ama sevgi gözlerin esaretliğine teslim edilecek kadar küçük ve değersiz mi?



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Sen Bilirsin Git
Cevapsız Sorular ve Cevapsız Çağrılar
Sensiz Hayat
Özgürlük ve Sonsuz Aşk

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Tatlı Zehir

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Kanlı Karanlığın Sırrı [Şiir]
Bir Gidiş Karesi [Şiir]
Gittin [Öykü]
Düşünen Adamın Sonu [Öykü]
Apartman [Öykü]
Geçip Giden Hayat [Öykü]
İki Ölü [Öykü]


obscure(anlaşılması güç) kimdir?

hayat herkese gösterir soğuk yüzünü. işte o soğuk günlerde tek sığınak olur edebiyat.

Etkilendiği Yazarlar:
içimdeki duygular


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © obscure(anlaşılması güç), 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.