Bana arkadaşını söyle, sana kim olduğunu söyleyeyim. -Cervantes |
|
||||||||||
|
kışı ılık bir yaz sabahına dökerken sakladığım derin uykularımı böler her şeydeki uzak adımlı kayboluşlar Sokakta bir bekçi beklenen olduğundan hebersiz yakar ince sigaramı bekçi gözlerini yakarken ince sigaramın uzak dumanı seninle doluyumdur başımboş ve seninle doludur görebildiğim tüm mesafeler Seninle bir ölçümdür yüzü göğün seninle bir çıkarımdır o ilk matematik sabahları... Yüzümde şehrin kardan ifadesi ellerim çatlamış ellerim anne sesince yağ..malanmış bir şehir damlası iken henüz o ilk sabahların uzaklığı seninle doludur şimdiden vaktince yanı boş bırakılmış sıramın en yakın arkadaşı gecenin en berrak gecesinde şimdi damlalar savrulurken yüzüme denizdeki uzak rüzgar esinitisi yüzümdeki pamuktan bulutlara dalar ve bir balık avlanan olduğundan habersiz susar uğultulu gölgemi denize dik bir yokuş olduğumdan bir sandalla gezmekteyimdir ez.elden hürriyetimi gecenin en derininde şimdi şarkılar kuytudadır nakaratı saçlarının ezilir rüzgar yarasınca denizdeki sür yokuş sözlerinin uğul.maz sessizliği böler beni gecelere gecelerden doğrul.maya bak isimisiz olsun katliamlarım sevdalara böl beni parçalanarak bitmeyeceğini bilirim damlalar haritasında alçak bakışlarla sezinlediğim o yok gözlerinin ne derin bir gök yüzü ne saksıda bir yaz her şey olağanca susmuş iken kuşlar salkım ezmelerde bir beyaz şarap unuturum kurak dudaklarımda kırmızı salkımlar ezilirken henüz istediğin gibi olmadığını bildiğimden beyaz bir uzaklığa benzetirim sendeki hayalet buselerimi geceler saklamaya bak bir kış sabahı dökülür beklenen diyarıma içim en kuytuya düşer şimdi isimsiz kalmış yansız sıralarda anne seslerince beni uzağına bırakılmış bir nefes gibi dağılmaya bırakan bu beklenen endişesi yakar ince sızılarımı uzak alımlı bakışların arası seninle doludur hürriyetin geçmişle çekilen o uzak anları...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © iLkEsU, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |