Herkes cennete gitmek ister ama kimse ölmek istemez. -Joe Louis |
|
||||||||||
|
hadi yine kurtar kız çocuklarını diri diri gömülmekten. Biz de her gün saat 8'de dayımıza gidiyoruz Ya Resulallah. Gel bu defa da yanan mecusi ateşini değil de günaha ateşlenen nefsimizi söndür. Hadi yine gel de ilk gelişinde Save Gölü'nün suyu çekildiği gibi günahları çek götür bu defa. Yine gel Efendim ve yine başın secdede, ellerin semada.. dilinde ''ümmeti'' olsun. Gel Efendim... Gel de gelirken yıldızını getirmeyi unutma emi Ya Resul. Sen gel o da gelsin, o da gelsin ki binlerce sana susamış mahluk dönsün semaya ''Ey yahudi alimleri!Bakın ''Ahmed'' geldi ''ahmed'' geldi '' diye haykırsınlar bu defa. Yine gel tüce öğretmen. Gel de ulvi vazifemi hatırlat bana. Tut elimden gönder beni de Musab'ın gibi daha onsekizimdeyken.. Her gün çıktığım tebliğ yolculuğunun hüsranla sonuçlanmasına izin verme Ya Resul. Tut beni , silk, başımı okşa, istersen de bağır ama yetmiş kişi yaz benim hidayet defterime de. Gel de biraz Ebubekir olalaım be efendim. Her gün istediğimiz her şeyi yiyen biz, ne zaman unuttuk Sıddık-ı ekberin soğuk su içince hesap verememekten korkup ağladığını. Son vakte kalmış namazlarımızı apar topar kılarken hatırladık mı Ömer-i Faruk'un arkasında hıçkıra hıçkıra namaz kılan genci. Peki ya o erkek senin bu kız benim geçinirken, bakmayı haramdan bile saymazken nerdeydi aklımız? neden hatırlayamadık ''kendime musallat olan kadına bakarım da Allah'ın hoşnut olmadığı birşey yaparım'' korkusuyla şehid olan sahabeyi. Senin kölen olmasına rağmen bir kere bile ''of '' demezken sen Enes'e , bizim anne-babamıza verdiğimiz yegane cevap oldu ''of''. Sen'in Ali'n iki eşyasından birini verirdi, ahiretteki yükünden korkarak. Bizim Aliler bir giydiğini diğer gün giyer mi ? Aman ha! Sen'in Bilal'inin ezan sesine şahid olan sema, şimdi bizim Bilallerin küfür haykırışlarıyla dolu. Sen'in mekkende kızgın güneşin altında kendinden geçen Sümeyyeyle Yasir'in varsa , bizim de antalyamızda yanan Sümeyyelerimiz var değil mi Ya Resul? Aman gözün arkada kalmasın! Velhasıl-ı kelam, elimizdekiler bunlar Efendim ve Selamün aleyküm ben ahirzaman genci! Ha bir de ben varım işte. Seni çok sevip ''canan '' olamasam , dünyanın oyuncağı haline gelip ''zahid'' olamasam da Sen'in Haticen olabilsem olur mu ey sevgili?Haticen olmak istiyorum çünkü biliyorum ki sen en çok onu seviyorsun. ''ne haddine ? '' mi diyorsun . Tamam kabul ediyorum namazımı aksattım . Ama her seferinde içim yandı ve namazdayken dünyası duran ömer'in geldi aklıma .Harama da baktım kabul , ama her bakışımda ''ey dünyalı' sen böyle güzelsen , kainatın gülü nasıl güzeldir '' deyip seni merak ettim. Kuşa baktım . Ebu umayr'ın ölen kuşuna üzülmen geldi aklıma. Şefkat, adalet, vefa, hoşgörü, gülümseme, iyilik vs.. Tüm kavramların eksikliğini hissettim ve sen geldin aklıma. evet evet sende tamdı herşey. Yine bendesin bak gördün mü? Çok iyi değilim ama en azından ümmetine ağlamaktan çukurlaşmış gözlerinin canlılığını yerine getirir salat-u selamlarım değil mi? Ne dersin Ya Resul , Hz. Hatice olabilecekmiyim? Kendini bu kadar merak ettirme olur mu? Sancağının altında görüşmek ümidiyle.. hoşçakal , özlenmesi güzel insan ! Çok bekletme olur mu? Aaa evet tamam biliyorum bekletmezsin. Tamam ben de zamanında gelirim , 3 gün sonra değil yani;)
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © vuslat, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |