Bildiğim tek şey, ben bir Marksist değilim. -Karl Marx |
|
||||||||||
|
Kardeşim bunu görünce pek bir sararmış E be canım Gülizar'ım neden sarardın? Bugüne kadar kendine bir balon arardın. Hah işte buldun balonu kapsana ''Ben de istiyorum''diye bir tafra yapsana ''Hayret yapmadı''dedim de ben de şaşırdım Seni daha dün küçücük bir çocuk sanırdım Küçük bir çocuk değilmiş artık benim kardeşim Benim de kalmadı artık balonlarla işim Babam daha düşünmüştü ki kardeşim daha bebek Ona bu balonlardan niye olsun ki gerek Evden ayrıldığında,kardeşim bir aylaktı Babam onu küçük bir bebekken bıraktı O zamanan beri hiç uğramadı evine Bir balon almak daha ne gelsin belleğine Tafra yapmadı ama balonu istediği belli Sanki başında boynuz çıktı iki telli Bu balon sadece bana özel Bunun için oturduda ağladı bi güzel ''Ağlama''dedim de okşadım kafasını Bu akşam çekemem hiç onun tafrasını Daha dün öğretmenim bi ödev vermişti ''Bunları yapmadan sakın gelme''demişti Ödevimi yapmazsam öğretmen bağıracak Balonu vermezsem kardeşim ağlayacak Annem dedi:''Yavrucuğum versene şu balonu'' -Ama anne babam almıştı bana onu -Baban yarın bir tane daha balon alır O da kardeşin görmeden sana kalır Bu arada kardeşim hemen lafa karıştı Dedi''Bak işte Maviş bile bana alıştı'' ''Maviş kim?''dedik bir ağızdan hepimiz Tahmin ediyorduk da balonun olduğunu biz ''O benim balonumun adı''dedi yaramaz Artık balonukimse ellerimden alamaz ''Tamam''dedim''senin olsun yarışacak halim yok'' Zaten yarına da yapacak ödevim çok ''Sağ ol ablam''diye sarıldı balonla bana O sırada balon çarptı kazağın boncuğuna ''Pat''diye bir ses çıktı hepimiz korktuk bir an Güzel maviş baloncuk bir anda viran Gülizar görünce bunu ağlamaya başladı Bunun yüzünden bile çocuk beni suçladı Sakinleşince biraz geldi özür diledi ''Özüe dilerim abla bir daha yapmam''dedi Sorun değil kardeşim bir daha yapma sakın Başkasını kırmadan aklını başına takın Ha...Balona gelince unutmadım onu da Odana git bakalım ne varmış orda...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © vuslat, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |