Yaşamın her anı hakkını ister. -Goethe |
|
||||||||||
|
Sevgimi sana hiç açmadım Yalvarırcasına dil döküp peşinden hiç koşmadım Diz çöküp önünde ayaklarına dolaşmadım Hoyratça tüketmek istemedim sevgimi İçten içe yanmayı seçtim ben Seni de yakmamak için olsa gerek Sana fazla bulaşmadım Gelmedim üzerine Haddimi bildim, sınırları aşmadım Bir şey beklemeden, bir şey istemeden sevdim, Sadece sevdim, seni sevmeyi sevdim İçimdeki yangınları bilip de, acıma bana diye bunca yıl sana yaklaşmadım Bu sırrı gömdüm yüreğime ve inan kimseyle paylaşmadım Sana sevgimi belli etmedim Senden hiç söz almadım hayatının herhangi bir döneminde Beni sevdiğini de kanıtlayamam kimseye Ama o gözlerindeki ışıltı var ya Biliyorum, o ışıltıda bana ait bir şeyler var, Hiç paylaşmamış olsan da sözlerinle Bana ait bir şeyler var yüzündeki tebessümde Hissedebiliyorum, seninle her karşılaşmamızda Sanki bir sırrı açığa çıkarmak istiyormuşçasına Öyle içten, derinden bakıyor ki gözlerin Zırhımı deliyor, batıyor kalbimin orta yerine Ve yıllardır orada hapsolan ne var ne yoksa Sâfi mâna olup akıyor bir kalpten diğerine Şimdi yıllar sonra ilk defa haykırmak istiyorum tüm kalbimle Ama başka söze ne hacet, Artık var gerisini sen anla Ya da az daha sabret, az daha, Ne de olsa sabretmesini bilene tüm sırlar ayân olur zamanla!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Kaan DeKo, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |