..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Öyle yaşamalısın ki ölünce mezarcı bile üzülsün. -Mark Twain
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yüzleşme > Kaan DeKo




17 Aralık 2008
Sana Kendimi Açamayışım (2)  
Sahibini bulamamış sözler, ifade edilmemiş hisler, açığa çıkmamış tek taraflı bir aşkın ızdırabından kalan izler…

Kaan DeKo


Çok değil, daha üç beş ay önce, miş’li geçmişin derinliklerinde kalmış uzak bir anıydın bana. Tamam, kalbimde her zaman bir yerin vardı belki ama; seni gözümün önüne getirip hayal bile edemiyordum. Nasıl bir şeydin, neye benziyordun Allah aşkına! Silik hatıralardı sırf senden geriye kalan. Peki öyleyse, neydi bu aşkı içten içe hala içimde yaşatan?


:BBJE:
Hayret, nedenleri farklı olmuş olsa da, yıllar sonra karşında duruşum yine aynı: ürkek, utangaç… Bu sefer senden değil, kendimden utanıyorum içine düştüğümüz durumdan kendime pay çıkarmak istiyorum diye… Engel olmaya çalışıyorum “sana nasıl yaklaşsam” diye beynime hücum eden onca düşünceye… Zar zor karşı koyabilsem de, yine de mani olamıyorum sana olan hislerime…

Karşımda duruyorsun ama başkasına ait olduğunu biliyorum… Çaresiz kalmak ne demekmiş, tam manasıyla şimdi öğrendim. Bugüne kadar bildiklerim bana anlatılanlardan ibaretmiş meğer. Elim kolum bağlı, öylece kalakaldım işte. Ama konu sen olunca, seni görmek varsa ucunda, inan ki çaresiz kalmaya değer…

Çok değil, daha üç beş ay önce, miş’li geçmişin derinliklerinde kalmış uzak bir anıydın bana. Tamam, kalbimde her zaman bir yerin vardı belki ama; seni gözümün önüne getirip hayal bile edemiyordum. Nasıl bir şeydin, neye benziyordun Allah aşkına! Silik hatıralardı sırf senden geriye kalan. Peki öyleyse, neydi bu aşkı içten içe hala içimde yaşatan? Nasıl bir aşktı bu hiç bozulmadan yıllara meydan okuyan? Kendime ait pişmanlıklar mıydı beni sana bağlayan, mahkum kılan… Bir itiraftan kaçınmış olmak mıydı yalnızca içimi acıtan…

Sahibini bulamamış sözler, ifade edilmemiş hisler, açığa çıkmamış tek taraflı bir aşkın ızdırabından kalan izler…

Zaten karşılıksız, beklentisiz sevmedim mi ben seni! Hayal bile edemiyordum seni bir daha görmeyi… Nedir şimdi bu üzülmeler, bu isyan edişler… Bu yas tutmalar da ne demek oluyor, anlamıyorum. Zaten bu aralar aynada bile kendimi pek tanıyamıyorum.

Yine de asil biri gibi davranmaya çalışıyorum: Haddimi bilip sınırları aşmıyorum. İçimdeki yangınları belli etmiyorum kimselere, sırrımı kimseyle paylaşmıyorum. Hayatını mahvedip zindan etmeyeyim diye, sana fazla bulaşmışyorum. Yanındayken işe yarıyor, katlanabiliyorum ama sonrasında içimde fırtınalar kopuyor, tutunamıyorum…

Erdemli olmak işe yaramıyor, ama ne çare! Kahpelik bana göre değil ki; sinsilik, aldatmak yok kitabımda… Bak işte bugün burada söz veriyorum sana:

Onurlu biri gibi yaşayamadım belki ama,
Onurlu biri gibi davranıp girmeyeceğim hayatına!



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Yağmurlu Bir Yaz Akşamıydı
Beyaz Kelebek
Bizim Hikayemiz - I
Seni Uzaktan Sevmeyi Seçtim Ben

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Sen Farklıydın [Şiir]
Kalbimdeki Yapraklar [Şiir]
Sevdalı Kuş [Şiir]
Sevgimi Sana Hiç Açmadım [Şiir]
Sana Kendimi Açamayışım [Şiir]
Son Vapur [Şiir]
Seninle İlk Telefon Konuşmamız Bu [Şiir]
Hangi Ben Daha Ben [Şiir]
Kardanadam [Şiir]
Sensizliğe Yolculuk [Şiir]


Kaan DeKo kimdir?

Hüznün kıyısında gezinirken gönlümden geçenleri kalem sandalına bindirdim tek tek. . . Hava puslu, mesafe uzun. . . Karşı kıyıya varırlar mı bilmem?

Etkilendiği Yazarlar:
Basit olmak bayağı olmak demek değildir aslında. Hatta çoğu zaman basit olan daha güzel gelir insana...


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Kaan DeKo, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.