..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür / Ve bir orman gibi kardeşçesine...
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > Kaan DeKo




2 Haziran 2008
Beyaz Kelebek  
Sen olmayınca, kayboluyor bütün güzellikler…

Kaan DeKo


Zamanın sanki işlemediği, durduğu bu belirsiz yerde bir kez daha anlıyorum ki benim için güzel olan tek şey var, o da sensin... Ve anlıyorum ki sen olmadan bütün o güzelliklerin hiçbir anlamı kalmıyor benim için... Sıradan belirsizliklere dönüşüyor her biri. Yaşamın bir anlamı kalmıyor sen yoksan...


:BDIF:
Burada bu mevsim herşey çok güzelmiş... Sezon sonu aşklar yaşanırmış dingin denizin maviliğinde... Bu mevsim burada herşey güzelmiş. Öyle diyorlar…

Kimsesiz bir kumsalda sessizliği anlatan bir kitap okuyorum, aşkı anlatan, çaresizliği anlatan… ve tabii ki yalnızım; köpek havlamalarının, kum böceklerinin, rüzgarın sesinin, iyot kokusunun ve daha uçmayı öğrenememişçesine korkak ve kararsız uçan şu beyaz kelebeğin arasında…

Buraları bu mevsimde güzelmiş...
Buraları bu mevsim de güzelmiş...

Zamanın sanki işlemediği, durduğu bu belirsiz yerde bir kez daha anlıyorum ki benim için güzel olan tek şey var, o da sensin... Ve anlıyorum ki sen olmadan
bütün o güzelliklerin hiçbir anlamı kalmıyor benim için... Sıradan belirsizliklere dönüşüyor her biri. Yaşamın bir anlamı kalmıyor sen yoksan...

Güzel olan tek şey sensin! Diğer yaşanılası şeyler ise senin bir yansıman sadece...
Ve sen olmayınca,
Yansıman da kayboluyor
Ve kayboluyor bütün güzellikler…




18 Eylül 1998 / Avşa

.Eleştiriler & Yorumlar

:: Sıcacık bir aşka tanıklık etmek
Gönderen: FUNDA BİLGİLİ / , Türkiye
1 Ağustos 2008
Sımsıcak, yaşamı dolduracak kadar dolu bir aşka tanıklık ettim yazınız sayesinde. Buraları bu mevsimde güzelmiş... Buraları bu mevsim de güzelmiş... Özellikle bu bölüm çok hoşuma gitti. Türkçe'yi doğru kullanabilmek yazan her insan için yani hepimiz için önemli olmalı. Ne yazık ki; ayrı yazılması gereken, dahi anlamındaki de-da yı pek çok yazar arkadaşımız birleşik yazıyor. Şu iki dizede, de bağlacının kullanımının cümlenin anlamını nasıl değiştirdiğini öyle güzel vurgulamışsınız ki... Tebrik ederim.




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Yağmurlu Bir Yaz Akşamıydı
Bizim Hikayemiz - I
Seni Uzaktan Sevmeyi Seçtim Ben

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Sana Kendimi Açamayışım (2)

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Sen Farklıydın [Şiir]
Kalbimdeki Yapraklar [Şiir]
Sevdalı Kuş [Şiir]
Sevgimi Sana Hiç Açmadım [Şiir]
Sana Kendimi Açamayışım [Şiir]
Son Vapur [Şiir]
Seninle İlk Telefon Konuşmamız Bu [Şiir]
Hangi Ben Daha Ben [Şiir]
Kardanadam [Şiir]
Sensizliğe Yolculuk [Şiir]


Kaan DeKo kimdir?

Hüznün kıyısında gezinirken gönlümden geçenleri kalem sandalına bindirdim tek tek. . . Hava puslu, mesafe uzun. . . Karşı kıyıya varırlar mı bilmem?

Etkilendiği Yazarlar:
Basit olmak bayağı olmak demek değildir aslında. Hatta çoğu zaman basit olan daha güzel gelir insana...


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Kaan DeKo, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.